پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گلتاش درپی درگذشت همکار
شهریور 6, 1400
نهضت کاهش هزینه‌ها در شرکت گلتاش/ عمل به اقتصاد مقاومتی به منظور رشد اقتصادی
شهریور 6, 1400
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گلتاش درپی درگذشت همکار
شهریور 6, 1400
نهضت کاهش هزینه‌ها در شرکت گلتاش/ عمل به اقتصاد مقاومتی به منظور رشد اقتصادی
شهریور 6, 1400

آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت گلتاش در روزهای آینده

رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌های پزشکی شرکت گلتاش از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، فهیمه عباسی گفت: به محض اطلاع رسانی درباره شیوع ویروس کرونا در کشور، مقررات و دستورالعمل های مبارزه با این ویروس در اولویت برنامه های شرکت گلتاش قرار گرفت .

وی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت گلتاش در زمینه مقابله با ویروس کرونا اقداماتی همچون ضدعفونی کردن سطوح و مسیرهای رفت آمد و همچنین کنترل دمای بدن کارکنان و مراجعه کنندگان به شرکت را در مبادی شرکت به طور منظم انجام می دهد.

عباسی افزود: ضدعفونی کردن مکان های عمومی نظیرسرویس های ایاب و ذهاب، اطلاع رسانی هشدار و نکات آموزشی، لغو جلسات اداری و آموزشی حضوری و برگزاری آنلاین جلسات، تهیه پمفلت های آموزشی، طرح فاصله گذاری اجتماعی در سرویس های ایاب و ذهاب، کاهش ساعت اداری و همچنین تبدیل سامانه حضور و غیاب به تشخیص چهره، از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شرکت گلتاش به اقدامات دیگر پیشگیرانه این شرکت برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: حضور نیافتن کارکنان با سابقه بیماری های خاص به نتایج معاینات ادواری سال گذشته، از جمله این اقدامات است.

وی افزود: توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش در میان کارکنان ، از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

عباسی با بیان اینکه واکسیناسیون کارکنان شرکت گلتاش در روزهای آینده آغاز می‌شود، گفت: مجوزهای لازم از وزارت بهداشت دریافت شده است و کارکنان این شرکت که تاکنون طبق برنامه عمومی واکسیناسیون وزارت بهداشت، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند واکسینه می‌شوند.

رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌های پزشکی شرکت گلتاش از همه همکاران به‌دلیل کار بی‌وقفه و جهادگرانه در شرایط کرونا قدردانی و تأکید کرد: همه باید تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشیم.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش