گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت گلتاش 
اردیبهشت 12, 1402
حضور فعال شرکت گلتاش در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳
اردیبهشت 12, 1402
گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت گلتاش 
اردیبهشت 12, 1402
حضور فعال شرکت گلتاش در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳
اردیبهشت 12, 1402

اجرای طرح‌های توسعه به مثابه جریان خون در رگ‌های واحدهای تولیدی است / طرح های توسعه گلتاش باعث افزایش انگیزه کارکنان است

اجرای طرح‌های توسعه به مثابه جریان خون در رگ‌های واحدهای تولیدی است / طرح های توسعه گلتاش باعث افزایش انگیزه کارکنان است

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همزمان با روز کارگر در سفر به اصفهان از شرکت گلتاش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و دکتر بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همزمان با روز کارگر در سفر به اصفهان از شرکت گلتاش بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید دکتر فیض‌پور مدیرعامل شرکت گلتاش ضمن خوش آمد گویی به مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه و بیان کرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ضمن قدردانی از عملکرد رو به رشد شرکت گلتاش، به اهمیت موضوع رشد تولید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

دکتر مدرس خیابانی ضمن تشکر از کلیه مدیران کارخانه بابت اجرای درست و به موقع طرح های توسعه، گفت: طرح توسعه به مثابه جریان خون در رگ‌های واحدهای تولیدی است و می تواند نشاط و انگیزه را در مجموعه نگاه دارد.

وی با بیان اینکه در واقع طرح توسعه و نگاه توسعه محور می تواند به اقتصاد کشور کمک کند گفت: باید بتوانیم در کنار نگاه صادراتی و حمایت از توان داخلی، زنجیره تامین مالی را شکل دهیم و وصول مطالبات با نظم بیشتری انجام شود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در ادامه به ارائه پیشنهادی برای افزایش تولید و فروش این شرکت پرداخت و افزود: اگر نظام پرداخت پاداش کارکنان بر اساس آورده‌های بخش تولید و فروش باشد، باعث می شود که انگیزه بیشتری برای افزایش کیفیت و کمیت در تولید و فروش ایجاد شود.

وی همچنین به نقش کلیدی گروه توسعه صنایع بهشهر در پیشبرد اهداف این شرکت و سایر شرکت های زیرمجموعه اشاره کرد و گفت: گروه بهشهر باید با ایجاد فضای هم افزایی بین شرکت های شوینده این هلدینگ نظیر پاکسان، ساینا، مروارید هامون، گلتاش و … کانال تبادل تجربه را باز کند و یک کنسرسیوم قوی برای فروش داخلی و صادراتی ایجاد کند.

در ادامه مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر با تبریک روز کارگر حضورش در بین کارکنان و مدیران گلتاش را مایه مباهات دانست و گفت: آنچه که ما امروز در گلتاش شاهد بودیم تبلور شعار “ما می توانیم” با تکیه بر خرد و دانش جمعی بود و من خوشحالم گروه توسعه صنایع بهشهر در خود زنان و مردانی سخت کوش در عرصه تولید و اقتصاد کشور دارد.

دکتر مرادی سود دهی گلتاش در سال مالی اخیر را ارزنده دانست و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بر همه ما تکلیف است حفظ بیت المال و مدیریت صحیح منابع اعم از سرمایه های ریالی و سرمایه های انسانی است و باید با حفظ کرامت انسانی و توجه ویژه به قشر پایین جامعه بتوانیم مسیرهای نو و ارزنده را طی نماییم و شاهد این باشیم که در تمامی شرکت ها و مخصوصا شرکت گلتاش سودهای چند برابری نسبت به سالهای گذشته را بدست آوریم و از همه دوستانم در گروه توسعه صنایع بهشهر میخواهم تا دست به دست هم دهند تا مسیر برای همه تولیدات در سطح گروه هموار شود.

در پایان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن بازدید از خطوط تولید و مشاهده زحمات بخش فنی در کنار بخش‌های تحقیق و توسعه و مدیریت این کارخانه، از کارگران این کارخانه نیز به طور ویژه قدردانی کردند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش