گلتاش و نگاه متفاوت در حوزه محصولات جدید و بازاریابی
تیر 19, 1399
بازدید مدیر و کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای اصفهان از شرکت گلتاش
تیر 19, 1399
گلتاش و نگاه متفاوت در حوزه محصولات جدید و بازاریابی
تیر 19, 1399
بازدید مدیر و کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای اصفهان از شرکت گلتاش
تیر 19, 1399

افتخاری بزرگ برای شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر / صرفه‌جویی ۴۰۰ هزار یورویی حاصل از بومی‌سازی در شرکت گلتاش

افتخاری بزرگ برای شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر/ صرفه‌جویی ۴۰۰ هزار یورویی حاصل از بومی‌سازی در شرکت گلتاش

[masterslider id="88"]

مدیر عامل شرکت گلتاش از صرفه جویی ۴۰۰ هراز یورویی حاصل از بومی سازی و قطع وابستگی به واردات در خطوط خمیر دندان این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت با تکیه بر تخصص و جوان‌گرایی، به افتخارات بزرگی در این زمینه رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، یزدان کرمی با اشاره به اهمیت عبور از تحریم‌های دشمنان و ضرورت بومی‌سازی صنایع مختلف برای عبور از مشکلات اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریمی، تأمین قطعات ماشین آلات در کارخانجات تولیدی با مشکلات فراوانی همراه شده است، افزایش غیرمنطقی قیمت ها، عدم دسترسی به منابع تأمین قطعات، مشکلات ترخیص و تخصیص ارز جهت انجام امور بازرگانی خارجی برخی مشکلاتی است که کارخانجات تولیدی جهت تأمین قطعات با آن درگیر هستند.

مدیرعامل شرکت گلتاش به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه کاهش وابستگی به بیگانگان اشاره کرد و گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری پس از آغاز جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر را بر آن داشت تا زمینه قطع وابستگی و استقلال اقتصادی کشور را با بومی‌سازی قطعات فراهم کنند.

وی افزود: کارکنان شرکت گلتاش با تلاش همه جانبه و قابل تقدیر خود توانستند بر راهبرد «رونق تولید» جامۀ عمل بپوشانند و با عزمی استوار تر، در سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام گذاری شده است، باعث افزایش آماده به کاری تجهیزات واحدهای این شرکت برای تحقق تولید شوند.

کرمی با بیان اینکه شرکت گلتاش بزرگ‌ترین تولید کننده خمیر دندان کشور می‌باشد، گفت: سال ۹۷ شرکت گلتاش ۲,۵۸۷ تن خمیر دندان تولید که در سال ۹۸ این رقم به ۳,۶۱۴ تن افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: دستگاه بسته بندی خمیردندان نوردن با ظرفیت اسمی بسته بنـدی ۲۰۰ تیـوب خمیـر دنـدان در دقیقه به عنوان پر سرعت ترین دستگاه بسته بندی خمیردندان این شرکت مطرح است.

شرکت گلتاش؛ پیشرو در بومی‌سازی قطعات

مدیرعامل شرکت گلتاش با بیان اینکه شرکت گلتاش در بومی سازی پیشرو بوده و هست گفت: پس از بروز اختلال در بورد الکترونیکی اصلی و پانل کنترل و توقف دستگاه بسته بندی خمیردندان نوردن به عنـوان خط تولید اصلی خمیر دندان شرکت گلتاش در ابتدای خرداد ماه سال ۹۹ مهندسان این شرکت با تکیه بر تجربیات و دانش فنی قبلی در خصوص نوسازی و بومی سازی ماشـین آلات خـط تولید شرکت با هدف کاهش هزینه های زیاد بازسازی، اقدام به طراحی، برنامه ریـزی و اجـرای پـروژه نوسـازی سیستم کنترل دستگاه بسته بندی خمیردندان کردند.

کرمی افزود: پروژه نوسازی به ترتیب با اجرای مراحل بررسی عملیات ماشین، انتخاب سخت افزار، تطبیق سخت افزاربا تجهیزات کنترلی دستگاه و برنامه نویسی برای سیستم کنترل و پانل اپراتوری توسط واحد فنی این شرکت با هدایت معاون فنی، پشتیبانی و پروژه اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: بر اساس آخرین استعلام از این شرکت سوئدی به منظور تـامین قطعـات الکترونیکـی هزینه بسـیار بالای ۴۰۰هزار یورو ارائه شد که با توجه به شرایط تحریم از زمستان سال گذشته این شرکت فروش هرگونه تجهیـزات بـه شرکت های ایرانی را متوقف کرد.

کرمی با بیان اینکه با اتکا به توان و تخصص بومی کارکنان شرکت گلتاش این پروژه با مبلغی حدود ۱۹ میلیون تومان انجام شد، گفت: انجام این پروژه فنی مهندسی، آزمایش و امتحان جدی برای مهندسان شرکت گلتاش بود تا به خود باوری برسند که ” ما میتوانیم “.

وی اضافه کرد: همچنین بسیاری از قطعات دستگاه های شرکت گلتاش که پیش از این از کشور ها خارجی وارد می‌شد توسط واحد فنی شرکت گلتاش نقشه برداری و با همکاری قطعه سازان داخلی ساخته شد که این امر باعث صرفه جویی ارزی برای کشور شد.

مدیرعامل شرکت گلتاش در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی پرسنل این شرکت گفت: این موفقیت بزرگ را به تمامی همکاران در شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، شرکت توسعه صنایع بهشهر و صنعت شوینده تقدیم میکنم و امیدوارم بیش از پیش در راه پیشرفت، توسعه و آبادانی میهن عزیزمان قدم برداریم.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش