تحقق جهش تولید در شرکت گلتاش با تولید محصولات جدید
شهریور 21, 1399
آغاز فعالیتهای پژوهشی جهش تولید در گروه توسعه صنایع بهشهر بر اساس منویات رهبری
شهریور 21, 1399
تحقق جهش تولید در شرکت گلتاش با تولید محصولات جدید
شهریور 21, 1399
آغاز فعالیتهای پژوهشی جهش تولید در گروه توسعه صنایع بهشهر بر اساس منویات رهبری
شهریور 21, 1399

توافق شرکت بهپاک و گلتاش برای زنجیره تأمین مواد اولیه صنایع شوینده

شرکت بهپاک و گلتاش برای زنجیره تأمین مواد اولیه صنایع شوینده به توافق رسیدند

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، جلسه‌ای در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ در کارخانه بهشهر بهپاک با پیگیری های حسین معین زاد ، معاون برنامه ریزی توسعه صنایع بهشهر برگزار و جلسه ای در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۹در دفتر مرکزی شرکت بهپاک با حضور امیرحمزهء توسلی، مدیرعامل این شرکت و یزدان کرمی، مدیرعامل شرکت گلتاش و معاونین دو شرکت برگزار شد.

در این جلسه محوریت پیگیری مدیریت طرح تحول در شرکت‌های تابعه مبتنی بر زنجیره تأمین مواد اولیه صنعت شوینده (بالاخص جایگزینی روغن کلزا با روغن پالم و…) و کاهش موانع تولید ، شناسایی مزیتهای رقابتی و ارتقاء هم افزایی مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد که برنامه ریزی استراتژیک و نقشه راه تهیه و اجرایی شود.

خرید ۱۰ هزار تن دانه های روغن کلزا و عملیات و فرآیند روغن کشی، ارائه ۴ هزار تن روغن کلزا به شرکت گلتاش، بررسی و اقدامات لازم در خصوص کشت دانه های روغنی کلزا با عاملیت شرکت‌های بهپاک و گلتاش در برنامه‌های استراتژیک سال جاری برای تأمین دانه‌های روغنی کلزا سال آینده انجام پذیرد که این موارد بخشی از بحث‌های مورد توافق است.

کشت کلزا زمستانه و به‌عنوان کشت سوم مصرف‌ آب بسیار پایینی نیاز داشته که خوشبختانه با وسعت بالای زمین هایی که قابلیت کشت کلزا را دارا می باشد و شرایط جغرافیایی وآب و هوایی مناسب کشت در سطح کشور ، در حال حاضر ازجنوب تا شمال کشور عملیات کشت کلزا آغاز و امکان تسری آن در اکثر نقاط مهیا است.

روغن کلزا پس از عملیات استخراج در شرکت بهپاک به شرکت مارگارین انتقال و بعد از عملیات تصفیه و هیدروژناسیون جایگزین روغن پالم گردیده و بعنوان یکی از مواد اصلی صنایع شوینده مورد مصرف قرار می‌گیرد.

این طرح علاوه بر اشتغال در کشاورزی، صنایع متعددی از قبیل صنایع غذایی، صنایع شوینده، صنایع رزین سازی، صنایع خوراک دام و طیور (کنجاله) و … را فعال می‌کند.

همچنین از خروج ارز از کشور و از توقف خطوط تولید بدلیل مشکلات تحریم و عدم تأمین مواد اولیه، جلوگیری می کند و خود کفایی در تأمین مواد اولیه، اشتغال و امنیت شغلی را افزایش می‌دهند.

این طرح در مجموع به عنوان یک طرح ملی مستمر و پایدار از کشت و زرع در حوزه کشاورزی آغاز و صنایع عظیمی را فعال می‌کند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش