خانواده شهید مدافع حرم تحت پوشش شرکت گلتاش قرار گرفت
آبان 12, 1400
تجلیل از مدیرعامل شرکت گلتاش در اجلاس سراسری سرآمدان اقتصاد ایران
آبان 12, 1400
خانواده شهید مدافع حرم تحت پوشش شرکت گلتاش قرار گرفت
آبان 12, 1400
تجلیل از مدیرعامل شرکت گلتاش در اجلاس سراسری سرآمدان اقتصاد ایران
آبان 12, 1400

بازدید افشارنژاد از خطوط تولید شرکت گلتاش

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: آنچه در شرکت گلتاش دیده می‌شود، وجود گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی و متخصصان ماهر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشارنژاد در بازدید از خطوط تولید این شرکت و با همراهی تنی چند از اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت در دیدار با کارکنان، ضمن شنیدن مسائل، مشکلات و دغدغه‌های کارگران، اظهار کرد: هدف ما بهره‌مندی از توان کارکنان برای رهبری و مدیریت مجموعه شرکت گلتاش است چراکه مشارکت کارکنان در سطوح مختلف و استفاده از نظرات و تجربیات آنان، ازجمله ضروریات اداره یک مجموعه معظم مانند گلتاش است و سعی ما این است که از این ظرفیت و پتانسیل به شایستگی بهره ببریم؛ بنابراین باید سازوکاری تعریف شود تا کارکنان در همه سطوح سازمانی، در مدیریت و اداره شرکت سهیم شده و نقش‌آفرین باشند.

وی اضافه کرد: عملکرد فعلی نشان می‌دهد که شرکت گلتاش از سرمایه‌های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که عاشقانه، دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد آن‌ها کاملاً مشهود است.

افشارنژاد با اشاره به دغدغه‌های کارکنان گفت: دلیل حضور ما برطرف کردن دغدغه‌های کارگران است و ما باید با نگاه مدیریتی، رعایت عدالت و انصاف را برای تمامی کارکنان داشته باشیم تا انگیزه لازم برای پرسنل فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گلتاش افزود: باید سطح اتوماسیون و بهره‌وری خط تولید در برنامه‌های ارتقا پیدا کند، کما این‌که تا کنون نیز این اقدامات صورت گرفته، اما انتظار بهبود یافتن آن توسط متخصصان و فعالان در این بخش وجود دارد چراکه بهبود روند کار پایانی ندارد و همواره می‌تواند ادامه داشته باشد.

افشارنژاد افزود: آنچه در شرکت گلتاش دیده می‌شود، وجود گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی و متخصصان ماهر است و بسیاری از اقداماتی که برای بهبود و ارتقای تولید در این مجموعه انجام شده توسط متخصصان داخلی بوده و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم ذکر است، در ابتدای این بازید، معاون تولید شرکت گلتاش گزارشی از عملکرد این واحد و برخی از دستاورد‌های مهم آن در رابطه با ایمنی، تولید، کیفیت و کنترل هزینه‌ها ارائه کرد و چند نفر از کارکنان به نمایندگی از همکاران خود در رابطه با مشکلات موجود بر سر راه پیشبرد اهداف شرکت و همچنین مشکلات کارکنان مطالبی را ارائه کردند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش