دیدار و گفت‌وگو صمیمانه مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با پرسنل شرکت گلتاش
آبان 4, 1398
گلتاش حامی فرهنگ و هنر
آبان 4, 1398
دیدار و گفت‌وگو صمیمانه مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با پرسنل شرکت گلتاش
آبان 4, 1398
گلتاش حامی فرهنگ و هنر
آبان 4, 1398

بازدید دکتر سدیدی و الحسینی از شرکت گلتاش

بازدید دکتر سدیدی و الحسینی از شرکت گلتاش

[masterslider id="59"]

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی  و مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از شرکت گلتاش بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، دکتر سید مهدی سدیدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و دکتر سید محمد صادق الحسینی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر صبح روز چهارشنبه اول آبان ماه از شرکت گلتاش بازدید کردند.

سیدمهدی سدیدی مدیر عامل گروه توسعه ملی به همراه سید محمدصادق الحسینی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ،معاونین و مدیران گروه توسعه ملی و همچنین مدیر عامل هلدینگ شوینده بهشهر از شرکت گلتاش بازدید به عمل آوردند.

سدیدی و هیئت همراه که برای بازدید از شرکت های زیر مجموعه این گروه در استان اصفهان به سر می برد در حاشیه بازدید از شرکت گلتاش در جلسه دیدار با مدیران این شرکت از دیدن توانمندی های گلتاش ابراز خوشحالی و رضایت داشت، وی با اشاره به اینکه اکثریت کارکنان شاغل در شرکت گلتاش از مجموعه استان می باشند اظهار داشت: اصفهان در تراز صنعت کشور به نوآوری و ارق به صنعت و تولید شناخته شده است. سدیدی ابراز امیدواری کرد که شرکت گلتاش نیز همین نقش را در تولید و توسعه کشور ایفا کند.

وی ضمن خیرمقدم مجدد به آقای صادق الحسینی به عنوان مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر با بیان خصوصیات پرتلاش و خوش فکر بودن وی، تاکید کرد با هدایت الحسینی ان‌شاالله شاهد اتفاقات مثبت تری در مجموعه توسعه صنایع بهشهر خواهیم بود.

سدیدی مدیرعامل گروه توسعه ملی در پایان بازدید از شرکت گلتاش ضمن سپاس از تلاش های صورت گرفته، توجه به نوآوری را عاملی مهم برای بهبود روزافزون شاخص های سودآوری دانست و بر آن تاکید نمود.

در ادامه الحسینی با ابراز خرسندی از حضور در این کارخانه، سابقه و تعهد را صفت بارز کارکنان گلتاش برشمرده و جایگاه کنونی این شرکت را حاصل زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان دانست و از آنان تشکر کرد. همچنین از آقای کرمی نیز به دلیل عملکرد قابل قبول مخصوصا در حیطه خلق محصولات جدید، باز طراحی محصولات ، سودآوری ، حمل و فروش و انجام پروژه عمرانی سپاسگزاری نمود.

وی با اشاره به اهمیت شناخت بازار در حوزه تولید عنوان داشت این امر باید به صورت علمی دقیق و هماهنگ صورت پذیرد. مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر مسئله مهم دیگر در این حوزه را تناسب تولید و بازار دانست که منتج به کاهش هزینه های مالی و انبار و همچنین کاهش ضایعات و افزایش کارایی خواهد شد. الحسینی در زمینه استراتژی بخش تولید گفت: گلتاش باید بتواند محور گروه بهشهر در حوزه آرایشی همانند پاکسان دربخش مواد بهداشتی و شوینده باشد.

الحسینی با اشاره به حوزه فروش، طراحی و تبلیغات از حضور گلتاش در مجامع دانشگاهی استقبال کرده و ضمن توصیه به استفاده از دانش عمومی و توان تخصصی مناسب موجود در کشور نتیجه آن را تمایز در طراحی دانست.

گفتنی است الحسینی با حضور در جمع کارکنان خطوط مختلف تولید از تلاش و همت آنان قدردانی نموده و کارگران و کارکنان نیز به بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند.



فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش