توزیع ژل ضد عفونی کننده شرکت گلتاش به ۴ استان
اسفند 17, 1398
تحویل محموله اهدائی شرکت گلتاش به دانشگاه علوم پزشکی
اسفند 17, 1398
توزیع ژل ضد عفونی کننده شرکت گلتاش به ۴ استان
اسفند 17, 1398
تحویل محموله اهدائی شرکت گلتاش به دانشگاه علوم پزشکی
اسفند 17, 1398

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش

[masterslider id="77"]

سرکار خانم دکتر چنگیزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش بازدید کرد.

به گزارش روابط عموی شرکت گلتاش، سرکار خانم دکتر چنگیزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به همراه دکتر حیدری معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان و مهندس کاروان معاون اتاق بازرگانی استان اصفهان از شرکت گلتاش بازدید کردند.

در این بازدید روند فعالیت و مشکلات این کارخانه در تامین الکل برای تولید ژل و محلول ضد عفونی کننده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گلتاش گفت: این شرکت روزانه ۱۵تن ژل و محلول ضد عفونی کننده تولید می‌کند و در صورت تامین الکل مورد نیاز این کارخانه می‌تواند حداکثر روزانه ۱۲۰ تن تولید داشته باشد.

یزدان کرمی اظهار کرد: شستن و ضدعفونی کردن دست‌ها از مهمترین کارها در پیشگیری از بیماری کروناست و از همین رو تهیه و توزیع روزانه محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از جمله ژل و محلول ضد عفونی کننده در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی مجموعه تلاش خود را برای کاهش التهاب بازار و ایجاد اطمینان مردم به کار گرفته است گفت: ژل ضدعفونی دست با بالاترین کیفیت به همراه روغن گلیسیرین به دلیل خاصیت ضد التهابی تولید می‌شود.

کرمی با اشاره به حساسیت مدیریت عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نسبت به قیمت تمام شده این محصول، افزود: قیمت ژل و محلول ضد عفونی کننده در کمترین میزان ممکن، تعیین شده است و درج قیمت بر کالا با هدف پیشگیری از گرانفروشی صورت گرفته است.

در پایان این بازدید مدیرعامل شرکت گلتاش در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت و دستور مهندس محسنی مجد، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ده هزار عدد ژل ۵۰۰ گرمی آرومکس، دو هزار عدد اسپری ضد عفونی کننده آرومکس و ده هزار عدد صابون آرومکس و گلبو به دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اهدا کرد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش