تندیس طلایی صادرات به گلتاش رسید
دی 24, 1399
تمجید وزیر اقتصاد ارمنستان از فعالیت‌های شرکت گلتاش در حوزه بهداشتی
دی 24, 1399
تندیس طلایی صادرات به گلتاش رسید
دی 24, 1399
تمجید وزیر اقتصاد ارمنستان از فعالیت‌های شرکت گلتاش در حوزه بهداشتی
دی 24, 1399

بالاترین استانداردها در شرکت گلتاش؛ نشان سبز برای صابون‌های آرومکس

صابون های آرومکس یکی از محصولات باکیفیت شرکت گلتاش؛ نشان محصول سبز از جامعه مدیریت سبز اروپا را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، شرکت گلتاش موفق شد نشان برنز محصول سبز را از جامعه مدیریت سبز اروپا برای صابون های آرومکس را دریافت کند.
شرکت گلتاش به عنوان اولین شرکت شوینده در ایران موفق به دریافت این نشان شده و در نظر دارد در آینده تمامی محصولات شرکت را با این نشان به بازار داخلی و جهانی عرضه کند.
درج نشان محصول سبز بر روی صابون آرومکس، نشان از روند در حال رشد از شناسایی، درک، بهبود و تغییر عوامل تأثیرگذار بر محیط زیست در طول چرخه عمر محصول و تمرکز بر ارتقاء کیفیت محصول است.
صابون‌های آرومکس به ذینفعان اعلام می‌کند که شرکت گلتاش از کیفیت، تعریفی متفاوت داشته و ضمن توجه به خواسته‌های ویژه مشتریان و مصرف‌کنندگان، منافع کلیه ذینفعان به خصوص محیط زیست را به طور جدی در دستور کار خود دارد.
نگاه به موضوع محیط زیست، امروز نه به عنوان یک وظیفه، بلکه به عنوان یک ضرورت در شرکت گلتاش مد نظر قرار گرفته و تلاش شده که در تولیدات مختلف اجرایی شود.
بسترسازی مناسب برای تولید محصولات سبز و استفاده از ظرفیت‌های مختلف حفظ محیط زیست، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نسل جدید شرکت‌های تولیدی به حساب می‌آید و گلتاش، در این زمینه وظیفه سنگینی را روی دوش خود احساس می‌کند.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف کنندگان طی دهه‌های گذشته، رفتار خرید خود را بیش از گذشته، به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی اصلاح کرده‌اند. امروزه محیط زیست به مسئله‌ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مصرف کننده و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده و این موضوع، در حوزه تولید نیز نقش خود را ایفا کرده است.
تولید کنندگان برای حمایت از محیط زیست اقدام به تولید محصولاتی می‌کنند که کمترین ضرر و آسیب را برای محیط زیست به همراه دارد از سوی دیگر تمایل به خرید این نوع محصولات توسط مصرف کنندگان بیشتر شده است؛ به این نوع از محصولات، محصول سبز گفته می‌شود.
در واقع محصول سبز، نوعی از محصول به شمار می‌رود که وجود آن در جوامع امروزی نه تنها برای حفظ محیط زیست بسیار مهم و حیاتی بشمار می‌رود بلکه به سلامت مصرف کنندگان توجه می‌کند و به دلیل اهمیت بالای این موضوع، شرکت گلتاش اقدام به فراهم سازی بستر لازم برای تولید محصول سبز کرده است.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش