۳۸ سال با گلتاش
مرداد 11, 1399
افزایش ۱۶۰ درصدی سرمایه گلتاش
مرداد 11, 1399
۳۸ سال با گلتاش
مرداد 11, 1399
افزایش ۱۶۰ درصدی سرمایه گلتاش
مرداد 11, 1399

به بهانه سالروز تاسیس گلتاش

به بهانه سالروز تاسیس گلتاش

به بهانه سالروزتاسیس گلتاش بر آن شدیم تا با چند تن از همکاران قدیمی و پرتلاش که سال های جوانی خود را در این شرکت سپری کرده اند، صحبت کنیم و از خاطراتشان بشنویم :

روند کار و تولید گلتاش همواره رو به رشد و توسعه است

مسلم شفیعی کارخود را در شرکت گلتاش ازسال ۷۶ در واحد بسته بندی آغاز کرده و اکنون به عنوان سرپرست واحد صابون سازی مشغول به کار است.

او در پاسخ به این سوال که از شرایط کاری خود چقدر رضایت دارد می گوید: در ابتدا وضعیت پرسنلی و رفاهی سختی داشتیم اما رفته رفته شرایط کاری ما پیشرفت کرد تا جایی که امروز از شرایط خود بسیار راضی هستم.

شفیعی معتقد است روند کار و تولید در این شرکت همواره رو به رشد و توسعه است به طوری که در زمینه نوسازی تجهیزات ، به روزرسانی و تغییر در پروسه تولید و بهره وری همواره رو به پیشرفت هستیم.

وی در پاسخ به درخواست ما برای بازگو کردن یک خاطره خوش از دوران خدمت خود گفت : بهترین خاطره کاری من مربوط به زمانی می شود که مهندس خسروی یکی از معاونین شرکت ، سفر کربلای خود را به من بخشید و بنده از طرف شرکت سعادت داشتم عازم سفر کربلا شوم. البته سال گذشته هم افتخار داشتم به نیابت از همه همکاران به پیاده روی اربعین درکربلا بروم.

شفیعی در پایان از مدیریت فعلی شرکت که با اقدامات خود، انگیزه و شور و شعف خاصی به همه همکاران بخشیده است، قدردانی کرد.

منافع ما از منافع شرکت جدا نیست

حمید بالاسری از سال ۷۹ به عنوان کارگر ساده در شرکت گلتاش مشغول به کار شده و بعد سه سال با سمت اپراتوری و دستگاه داری تا به امروز در این شرکت به کار خود ادامه داده است.

وی در رابطه با میزان رضایت کاری از دوران خدمت خود می گوید: اگرچه ممکن است به تمام ایده آل های خود نرسیده باشم اما خدا را شاکرم که زندگی ام را از این راه تامین کردم و این مدت با همه پستی بلندیهایش به خوبی گذشت.

وی معتقد است منافع ما از منافع شرکت جدا نیست و امیدواریم نسل جدیدی که جای ما را در عرصه کار و تلاش پر می کنند هم مثل ما صادقانه و دلسوزانه کار کنند چرا که ما در طول خدمت خود زمانی که برای کار صرف می کردیم از زمانی که برای خانواده می گذاشتیم بیشتر بود.

وی با اشاره به خاطره ای شیرین از دوران کاری خود می گوید: بنده در سال های آغازین فعالیتم در زمان آزاد خود به برادرم که پخش مواد لبنی داشت کمک می کردم و از آن جا که در گلتاش اپراتور خمیردندان بودم به محض این که وارد فروشگاهی می شدیم بی اختیار به سمت قفسه خمیردندان ها می رفتم و خمیردندان های نسیم و پونه را روی سایر مجصولات می چیدم. این تعصب کاری برای صاحبان فروشگاه بسیار جالب بود تا جایی که یکی از آن ها می خواست فیلم دوربین مدار بسته خود را که من در آن مشعول چیدن خمیردندان های گلتاش بر روی سایر محصولات فروشگاه بودم برای مدیرعامل شرکت بفرستد.

بالاسری با اشاره به اینکه هر شرکتی به کارگران خود اهمیت بدهد ثمره و نتیجه آن را حتما مشاهده خواهد کرد اینگونه ادامه می دهد: کارگران خواسته زیادی ندارند و همین که زندگی آن ها به شکل مناسبی تامین شوند ، راضی هستند.

گلتاش انگیزه کاری من را بیشتر کرد

محسن مرادی نیز از کارکنانی است که سال ۷۶ در بخش بسته بندی به این شرکت پیوسته است و هم اکنون به عنوان سرپرست تولید به کار خود ادامه می دهد.

وی می گوید از آن جا که خیلی به کارهای اداری علاقمند نبودم در ابتدای فعالیتم رضایت چندانی نداشتم اما به تدریج و با دیدن شرایط رو به رشد و توسعه شرکت، انگیزه کاری من بیشتر شد و به کار خود علاقمند شدم.

مرادی می گوید در ابتدای فعالیتم با تیم جوان و هم سن و سال خود در گلتاش همکار شدم که همین از خاطرات خوب دوران کاری من محسوب می شود چرا که محیط کاری ما در عین جدیت بسیار دوستانه بود و با مدیرانی متعهد و دلسور همواره با انگیزه زیاد به کار خود ادامه می دهم.

وی در پایان آرزو می کند شرکت گلتاش مانند همیشه برقرار و رو به رشد باشد تا بتواند توفیق خدمت بیشتری داشته باشد.

کار در گلتاش بر پایه نظم و احترام متقابل استوار است

علی اصغر احمدی یکی دیگر از همکاران گلتاش است که سال ۷۵ به عنوان کارگر فنی به این شرکت وارد شده و در حال حاضر به عنوان سرپرست فنی به کار خود ادامه می دهد.

وی می گوید از آن جا که به کار فنی علاقمند است از ابتدا با رضایت شغلی در این شرکت مشغول به کار بوده است. وی معتقد است کار در این شرکت بر پایه نظم و احترام متقابل استوار است.

احمدی که امسال به عنوان کارگر نمونه گلتاش معرفی شده می گوید بر اساس امتیاز دهی مدیران مربوطه هر سال یک نفر به عنوان کارگر نمونه در شرکت گلتاش معرفی و جایزه می گیرد.

وی یکی از بهترین خاطرات دوران کاری خود را تور تفریحی با همکاران عنوان می کند که به همت مدیریت جدید راه اندازی و ماهی یک بار انجام می شد اما متاسفانه این برنامه اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش