کمک‌های ویژه ضد کرونایی شرکت گلتاش راهی سیستان و بلوچستان شد
مرداد 10, 1400
پیام تبریک مدیرعامل مروارید هامون بمناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز تاسیس شرکت گلتاش
مرداد 10, 1400
کمک‌های ویژه ضد کرونایی شرکت گلتاش راهی سیستان و بلوچستان شد
مرداد 10, 1400
پیام تبریک مدیرعامل مروارید هامون بمناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز تاسیس شرکت گلتاش
مرداد 10, 1400

توفیق افشارنژاد‌، مدیرعامل شرکت گلتاش در پیامی ١٠ مرداد ماه سالروز افتتاح شرکت گلتاش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، در متن این پیام آمده است؛

درست ٣٩ سال پیش با همت مدافعان عرصه سلامت و عزم و اراده جهادی، شرکت گلتاش برای تلاش همه جانبه در جبهه دفاع از کیان و سلامت ایران اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و با رویکردهای مهمی همچون خودباوری، اعتماد‌، تلاش و استفاده از نیرو های بومی وارد عرصه صنعت سلامت شد.

و امروز بعد از نزدیک به چهار دهه به وسعت تاریخ انقلاب اسلامی ایران گلتاش به عرصه بلوغ فکری و عملکردی برای تداوم راه حفظ سلامت مردمان ایران زمین وارد شده است.

بی‌شک، دستاوردهای این مولود پربرکت انقلاب مرهون همت مدیران دلسوز و کارکنان تلاشگری است که از ابتدای بهره‌برداری تا امروز از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

مایۀ مباهات است که با همۀ محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، شرکت گلتاش در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را با تولید محصولات ویژه و ثبت رکوردهای متعدد کمی و کیفی پشت سر می‌گذارد.

بر خود لازم می‌دانم که به سهم خود از زحمات همۀ همکاران و خانواده‌های محترم و صبور آن‌ها و همچنین از پایمردی تمامی سهام‌داران، ذی‌نفعان، تأمین‌کنندگان، سازندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و مسئولان عزیزی که مجموعه گلتاش را در مسیر سربلندی کشور همراهی می‌کنند، قدردانی کنم.

امید که با تداوم تلاش و همت کارکنان تلاش‌گر همیشه در صحنه و مدیریت جهادی عزیزان همیشه همراه بتوانیم گام دیگری در آستانه دهه پنجم افتخار آفرینی گلتاش همیشه قهرمان در راستای دفاع و صیانت از کیان سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر داریم‌.

توفیق افشارنژاد
مدیرعامل شرکت گلتاش
١٠ مرداد ١۴٠٠

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش