کنترل هیجان بورس با انتخاب درست سهامداران خرد مهار شدنی است
شهریور 6, 1399
بازدید عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از شرکت گلتاش
شهریور 6, 1399
کنترل هیجان بورس با انتخاب درست سهامداران خرد مهار شدنی است
شهریور 6, 1399
بازدید عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از شرکت گلتاش
شهریور 6, 1399

بیشتر از شما هوایتان را داریم؛ گلتاش دوست‌دار محیط زیست

بیشتر از شما هوایتان را داریم؛ گلتاش دوست‌دار محیط زیست

بسترسازی مناسب برای تولید محصولات سبز و استفاده از ظرفیت‌های مختلف حفظ محیط زیست، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نسل جدید شرکت‌های تولیدی به حساب می‌آید و گلتاش، در این زمینه وظیفه سنگینی را روی دوش خود احساس می‌کند.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف کنندگان طی دهه‌های گذشته، رفتار خرید خود را بیش از گذشته، به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی اصلاح کرده‌اند. امروزه محیط زیست به مسئله‌ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مصرف کننده و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده و این موضوع، در حوزه تولید نیز نقش خود را ایفا کرده است.

تولید کنندگان برای حمایت از محیط زیست اقدام به تولید محصولاتی می‌کنند که کمترین ضرر و آسیب را برای محیط زیست به همراه دارد از سوی دیگر تمایل به خرید این نوع محصولات توسط مصرف کنندگان بیشتر شده است؛ به این نوع از محصولات، محصول سبز گفته می‌شود.

محصولات سبز در شرکت گلتاش

در واقع محصول سبز، نوعی از محصول به شمار می‌رود که وجود آن در جوامع امروزی نه تنها برای حفظ محیط زیست بسیار مهم و حیاتی بشمار می‌رود بلکه به سلامت مصرف کنندگان توجه می‌کند و به دلیل اهمیت بالای این موضوع، شرکت گلتاش اقدام به فراهم سازی بستر لازم برای تولید محصول سبز کرده است.

انجمن مدیریت سبز ایران تشکلی غیردولتی و غیرانتفاعی (NGO) است که در اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن و کشاورزی ایران به ثبت رسیده و دامنه فعالیت آن بر سازمان ها (تولیدی، خدماتی و عمومی) متمرکز است و بر گسترش دانش و فرهنگ مدیریت سبز که به معنی همگرایی مسئولیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی سازمان ها است تمرکز دارد.

این انجمن زیر نظر جامعه مدیریت سبز اروپا و بنیاد جهانی انرژی در ایران فعالیت دارد و بیش از ۱۵ سال است که با هدف کمک به بنگاه‌های اقتصادی برای همسو کردن فعالیت‌های خود با فعالیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی شکل گرفته است و محمد حسن امامی، رییس هیئت مدیره این انجمن به عنوان مشاور در این زمینه به واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گلتاش، اقدامات مختلف این حوزه را مدیریت می‌کند.

از جمله اقدامات گلتاش در این زمینه تشکیل کارگروه مواد اولیه، کارگروه تولید و فرآوری، کار گروه بسته بندی، کار گروه نت، کارگروه تدارکات، کارگروه حمل و نقل، کار گروه انبارش، کار گروه انتهای فرآیند، کار گروه HSE، کارگروه انرژی، کارگروه مدیریت، کارگروه مالی، کار گروه آموزش و منابع انسانی، کار گروه مشتری، کار گروه بازاریابی، کار گروه نوآوری و کار گروه انهدام و برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد.

انتخاب صابون آرومکس شرکت گلتاش برای دریافت نشان محصول سبز

مدیرعامل شرکت گتاش از انتخاب صابون آرومکس این شرکت برای دریافت نشان محصول سبز خبر داد.

یزدان کرمی به نگاه ویژه پرسنل شرکت گلتاش به محیط زیست و زمینه‌سازی برای تولید محصولات سبز اشاره کرد و گفت: شرکت گلتاش به عنوان اولین شرکت شوینده در ایران برای گرفتن نشان محصول سبز تلاش می‌کند و در نظر دارد در آینده تمامی محصولات شرکت را با این نشان به بازار عرضه کند.

وی تصریح کرد: هدف از استقرار سیستم محصول مدیریت منابع در فرایند تولید محصول به منظور کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و کاهش هزینه های عملیاتی منجر به سیانت از منافع مشتریان و کلیه ذینفعان شرکت گلتاش بوده است.

کرمی با اشاره به اهمیت توجه به فرایندهای صورت گرفته در این زمینه افزود: برای دریافت این نشان کلیه فرآیند های عملیاتی و پشتیبانی مورد ارزیابی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پاییز امسال شرکت گلتاش موفق به دریافت این نشان شود.

گفتنی است، نگاه به موضوع محیط زیست، امروز نه به عنوان یک وظیفه، بلکه به عنوان یک ضرورت در شرکت گلتاش مد نظر قرار گرفته و تلاش شده که در تولیدات مختلف اجرایی شود.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش