سرپرست جدید شرکت گلتاش معرفی شد
بهمن 2, 1400
نشست صمیمی پرسنل شرکت گلتاش با سرپرست جدید این شرکت برگزار شد
بهمن 2, 1400
سرپرست جدید شرکت گلتاش معرفی شد
بهمن 2, 1400
نشست صمیمی پرسنل شرکت گلتاش با سرپرست جدید این شرکت برگزار شد
بهمن 2, 1400

تقدیر از بانوان شرکت گلتاش به مناسبت روز زن

در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، آئین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گلتاش با حضور سرپرست این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، آئین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گلتاش به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س ) و روز زن با حضور سرپرست شرکت گلتاش و پرسنل این شرکت برگزار شد.

بهرام خسروی، سرپرست شرکت گلتاش در این مراسم با تبریک روز مادر و روز زن گفت : زن در اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است و بر همین اساس هم روز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س ) سرور بانوان عالم روز بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام زن تصریح کرد: امید که بانوان شاغل در این شرکت نیز با توسل به آن حضرت در کارهایشان و زندگی روزمره موفق باشند.

خسروی افزود: توجه و تمرکز بانوان بر روی وظائف محوله دقیق تر و کیفی تر است و در انجام و پیگیری امورات بصورت منظم و با اهمیت بیشتری با مسائل برخورد می کنند و حضور بانوان با تحصیلات عالیه و تخصص مربوطه در شرکت گلتاش جای خوشحالی است.

سرپرست شرکت گلتاش اضافه کرد: زنان همانطور که در محیط کاری حضور مفید و موثر دارند باید در کنار خانواده نیز به ایفای نقش بپردازند که این خود اهمیت جایگاه خظیر زن در جامعه را بیشتر نمایان می سازد.

در پایان مراسم با اهداء هدایایی از بانوان شاغل در شرکت گلتاش تقدیر شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش