مدیران شرکت گلتاش از دریافت پاداش پایان سال انصراف دادند
فروردین 5, 1401
سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است
فروردین 5, 1401
مدیران شرکت گلتاش از دریافت پاداش پایان سال انصراف دادند
فروردین 5, 1401
سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است
فروردین 5, 1401

تقدیر مدیرعامل هلدینگ شوینده از فعالیت پرسنل شرکت گلتاش در ایام نوروز

امیر علی نعمت‌اللهی، مدیرعامل هلدینگ شوینده در نخستین ایام عید نوروز به صورت سر زده از شرکت گلتاش بازدید کرد و از فعالیت پرسنل این شرکت در ایام نوروز تقدیر کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی شرکت گلتاش،
امیر علی نعمت‌اللهی، مدیرعامل هلدینگ شوینده در چهارمین روز از سال جدید در بازدیدی سرزده از شرکت گلتاش، ضمن تبریک سال نو به پرسنل این شرکت از فعالیت پرسنل این شرکت تقدیر کرد.

نعمت‌اللهی در بازدید از خطوط تولید شرکت گلتاش در دیدار با کارکنان این شرکت، ضمن شنیدن مسائل، مشکلات و دغدغه‌های کارگران، اظهار داشت: هدف ما بهره‌مندی از توان کارکنان برای رهبری و مدیریت شرکت گلتاش است چرا که مشارکت کارکنان در سطوح مختلف و استفاده از نظرات و تجربیات آنان، ازجمله ضروریات اداره یک مجموعه معظم و گسترده مانند گلتاش می‌باشد و سعی ما این است که از این ظرفیت و پتانسیل به شایستگی بهره ببریم.

وی ادامه داد: عملکرد شرکت گلتاش نشان می‌دهد این شرکت از سرمایه‌های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که عاشقانه، دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد آن‌ها کاملاً مشهود است.

بهرام خسروی، سرپرست شرکت گلتاش نیز ضمن تبریک سال نو و خوش‌آمد به مدیرعامل هلدینگ شوینده، نقش دکتر نعمت‌اللهی را در رفع مشکلات و حمایت از تولید در شرکت‌های تابعه بی‌بدیل خواند و گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری مناسب علاوه بر نوسازی خطوط تولید، با خرید تجهیزات جدید به نوآوری و تولید محصولات جدید بیشتری دست یابیم تا علاوه بر افزایش سهم بازار، به تنوع بخشی سبد شوینده مصرف کنندگان نیز کمک کنیم.

در پایان این بازدید نعمت‌اللهی با حضور در گلزار شهدای شهرستان مبارکه ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

گفتنی است در سال‌های گذشته فعالیت خطوط تولیدی شرکت گلتاش در ایام نوروز متوقف می‌شد اما نوروز امسال با توجه به نیاز بازارهای صادراتی با همت و دلسوزی پرسنل، خطوط این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهند‌.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش