مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی: تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
خرداد 9, 1399
انتصاب آقای محمد یاراحمدی به عنوان معاون بازاریابی فروش و برندینگ شرکت گلتاش
خرداد 9, 1399
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی: تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
خرداد 9, 1399
انتصاب آقای محمد یاراحمدی به عنوان معاون بازاریابی فروش و برندینگ شرکت گلتاش
خرداد 9, 1399

تمدید گواهینامه‌های‌ نظام مدیریت یکپارچه شرکت گلتاش

تمدید گواهینامه‌هاي‌ نظام مديريت يكپارچه شرکت گلتاش

[masterslider id="85"]

مدیر عامل شرکت گلتاش از تمدید گواهینامه‌های‌ نظام مدیریت یکپارچه شرکت گلتاش، طی ممیزی توسط شرکت توف نورد ایران یکبار دیگر و بدون دریافت هیچ گونه عدم انطباقی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، یزدان کرمی گفت: گواهینامه‌های‌ نظام مدیریت یکپارچه شرکت گلتاش، طی ممیزی توسط شرکت توف نورد ایران یکبار دیگر و بدون دریافت هیچ گونه عدم انطباقی تمدید شد.
 

مدیرعامل شرکت گلتاش افزود: ممیزی مراقبتی نوبت اول به مدت سه روز در تاریخ ۶، ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری توسط چهار نفر از سرممیزان موسسه TUV NORD Iran در تمامی بخش‌ها با موفقیت انجام شد که حاصل آن تمدید گواهینامه‌ها برای سه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندرد ISO 9001:2015، سیستم مدیریت زیست محیطی مبتنی بر استاندارد ISO14001:2015 و استاندارد آموزش مبتنی بر ISO 10015:1999 و تغییر ویرایش برای استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی از OHSAS 18001:2007 به ISO 45001:2018 بود.

وی اضافه کرد: شرکت گلتاش ممیزی مرحله اولی برای اخذ گواهینامه ISO 50001:2018 (سیستم مدیریت انرژی) با بررسی مستندات و زیرساخت های موجود شرکت نیز با موفقیت کامل انجام شد و هم اکنون آماده ممیزی مرحله دوم می‌باشد.

کرمی افزود: نقاط قوت متعددی توسط ممیزان خارجی مورد تمجید قرار گرفت که می‌توان به مواردی از جمله فرمولاسیون و طراحی ژل ضدعفونی کننده آرومکس در مدت زمان بسیار کوتاه با رعایت الزامات استاندارد و کیفیت عالی، ارزیابی مناسب ریسک همه‌گیری کرونا و برخورد سیستماتیک با آن، شناسایی و ارزیابی خوب سایر ریسک‌های ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی، دستورالعمل‌ها، دانش فنی و استفاده ازسیستم Troubleshooting در واحد تولید صابون، به روزرسانی مناسب شاخص‌های عملکرد مدیریت انرژی، بازنگری مدیریت و تحلیل‌های ارائه شده و … اشاره کرد.

 مدیرعامل شرکت گلتاش در پایان گفت: ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان شرکت گلتاش که حمایت همه جانبه در طول این فرآیند داشتند و همچنین معاونین و کلیه مدیران و پرسنل زحمتکش ، دستیابی به این نتیجه را می توان مرهون برگزاری جلسات مختلف با مدیران و کارشناسان و اجرای دوره های آموزشی مرتبط و انجام ممیزی های داخلی از فرآیندهای جاری شرکت و همکاری و مشارکت کلیه مدیران و پرسنل ساعی و کوشا در اقدامی جهادی عنوان کرد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش