گلتاش بر فراز قله توسعه و پیشرفت
دی 23, 1399
بالاترین استانداردها در شرکت گلتاش؛ نشان سبز برای صابون‌های آرومکس
دی 23, 1399
گلتاش بر فراز قله توسعه و پیشرفت
دی 23, 1399
بالاترین استانداردها در شرکت گلتاش؛ نشان سبز برای صابون‌های آرومکس
دی 23, 1399

تندیس طلایی صادرات به گلتاش رسید

تندیس طلایی صادرات در مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه و ممتاز کشوری به شرکت گلتاش رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، بیست و چهارمین همایش تجلیل از صادر کنندگان نمونه و ممتاز کشور که همه ساله ٢٢ مهر در روز ملی صادرات انجام می‌گرفت امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا با تاخیر برگزار شد.

در این مراسم که روز ٢٢ دی ماه سال جاری در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، رزم حسینی، وزیر صمت و برخی مسئولان بلند پایه کشور برگزار شد تندیس طلایی صادرات به شرکت گلتاش اعطا شد.

شرکت گلتاش موفق شد در عرصه صادرات کشور که علی‌رغم مشکلات عدیده داخلی و تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی همچنان استوار و مقاوم در بازارهای منطقه‌ای و جهانی فعالیت کند و پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را در بازارهای جهانی برافراشته نگه‌ دارد و تندیس صادرکننده نمونه ملی در حوزه آرایشی و بهداشتی را به خود اختصاص دهد.

رویکرد شرکت گلتاش، رویکردی صادراتی می‌باشد و مدیران این شرکت در سال “جهش تولید” توانستند رشد صد در صدی در حوزه صادرات داشته باشند.

صادرات شرکت گلتاش عمدتاً به بازارهای مختلف از جمله کشورهای آسیایی و حوزه cis انجام شده و مذاکرات برای حضور در کشورهای شرق آسیا و آفریقا و حاشیه خلیج فارس در حال انجام است که به زودی به نتیجه نهایی خواهد رسید.

برنامه ریزی برای صادرات محصولات جدید شرکت گلتاش انجام شده و به زودی محصولات جدید این شرکت به بازارهای جهانی صادر خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم محمد یاراحمدی، معاون بازاریابی و فروش و برندینگ شرکت گلتاش به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت تندیس طلایی صادرات را از دست معاون اول رئیس‌جمهور دریافت کرد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش