پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت دهه مبارک فجر
بهمن 14, 1399
گرامیداشت روز زن در شرکت گتاش
بهمن 14, 1399
پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت دهه مبارک فجر
بهمن 14, 1399
گرامیداشت روز زن در شرکت گتاش
بهمن 14, 1399

توجه به استفاده از فناوری‌های جدید و توسعه بازارهای هدف شرکت گلتاش

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: توجه به استفاده از فناوری‌های جدید و توسعه بازارهای هدف، از مهم‌ترین رویکردها و اقدامات آینده شرکت گلتاش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت شوینده، توفیق افشارنژاد، مدیر عامل شرکت گلتاش به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این شرکت با امیرعلی نعمت الهی، مدیرعامل شرکت صنعت شوینده دیدار کردند.

مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت گلتاش با مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده صبح روز دوشنبه ١٣ بهمن ماه سال جاری در محل این شرکت دیدار کردند.

مدیرعامل شرکت گلتاش در این دیدار با تبریک به مدیرعامل جدید شرکت صنعت شوینده اعضای هیات مدیره و معاونین این شرکت را معرفی کرد.

توفیق افشارنژاد گفت: توجه به استفاده از فناوری‌های جدید و توسعه بازارهای هدف، از مهم‌ترین رویکردها و اقدامات آینده شرکت گلتاش خواهد بود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مختلف به منظور افزایش بازارهای این شرکت و ارتقای جایگاه شرکت در بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گلتاش بر نقش فناوری‌های نوین در این زمینه اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه نیز اقدامات جدی عملیاتی شود و با استفاده از فناوری‌های جدید، زمینه افزایش تولیدات داخلی و تکیه بر توان بومی و داخلی را فراهم کنیم.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت صنعت شوینده بخاطر برگزاری این جلسه با بیان عملکرد شرکت گلتاش در گذ‌شته برنامه های آتی این شرکت را برای نعمت الهی شرح داد.

در ادامه سروش نامدارپور، معاون مالی و اقتصادی گلتاش ضمن ارائه گزارش های مالی، به بررسی عملکرد این شرکت در حوزه سلامت و بهداشت پرداخت.

در پایان مدیرعامل شرکت صنعت شوینده ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد مبارک و فرخنده حضرت زهرا (س) به ظرفیت‌های عظیم انسانی و فنی شرکت گلتاش پرداخت و نکاتی را در خصوص جهش کمی و کیفی صادرات محصولات شرکت گلتاش ذکر کرد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش