پیام تبریک مدیر شرکت گلتاش به مناسبت عید سعید قربان
تیر 30, 1400
کمک‌های ویژه ضد کرونایی شرکت گلتاش راهی سیستان و بلوچستان شد
تیر 30, 1400
پیام تبریک مدیر شرکت گلتاش به مناسبت عید سعید قربان
تیر 30, 1400
کمک‌های ویژه ضد کرونایی شرکت گلتاش راهی سیستان و بلوچستان شد
تیر 30, 1400

جمهوری داغستان خواستار گسترش تعاملات تجاری با شرکت گلتاش شد

نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان و نماینده اقتصادی دولت روسیه در بازدید از شرکت گلتاش از علاقمندی این کشور برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی با شرکت گلتاش خبر‌داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، اِمین علی اف، نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان و نماینده اقتصادی دولت روسیه روز دوشنبه ٢٨ تیرماه سال جاری در بازدید از شرکت گلتاش، گفت: با شناخت کامل فعالان اقتصادی دو کشور از توانایی های یکدیگر، می توان تعاملات تجاری و مشارکت در سرمایه گذاری دو کشور را گسترش داد.

وی گفت: با هدف توسعه همکاری های تجاری با ایران قصد داریم یک خط مستقیم هوایی در مسیر تهران و داغستان ایجادکنیم.

نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان و نماینده اقتصادی دولت روسیه ضمن ابراز اشتیاق تجار داغستان جهت برقراری و گسترش روابط تجاری با شرکت گلتاش ضرورت ایجاد گروه های کارشناسی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

امین علی اف ادامه داد: این گروه های کارشناسی می تواند مدیران شرکت گلتاش را از قوانین و مقررات صادرات و واردات روسیه به ویژه در امور گمرکی آگاه کنند.

نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان و نماینده اقتصادی دولت روسیه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از خطوط تولیدی شرکت گلتاش تصریح کرد: خوشبختانه شرکت گلتاش از جمله شرکت‌های بسیار به‌روز ایرانی به شمار می‌رود که از تکنولوژی به روز و فناوری‌های نوین استفاده می‌کند و این موضوع قابل توجه است.

وی ادامه داد: تنوع محصولات این شرکت و همچنین کیفیت قابل توجه این محصولات از جمله مواردی است که در طول بررسی‌های مختلف ما مد نظر قرار داشته و زمینه افزایش همکاری‌ها و بهبود شرایط تعاملی بین دو کشور را فراهم خواهد کرد.

امین علی اف درباره اهمیت همکاری‌های مشترک و تمایل این کشور به افزایش تعاملات در این زمینه گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی و رویکردهای مناسب زمینه ارتقای تعاملات در زمینه تعریف و اجرای پروژه‌های مشترک را فراهم کرد و این موضوع در ادامه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گلتاش، از آمادگی این شرکت برای اشتراک‌گذاری تجارب خود برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در داغستان خبر داد و گفت: با توجه به تجارب خوب شرکت گتاش در تولید محصولت آرایشی و بهداشتی، می‌توانیم به راه‌اندازی کارخانه محصولات بهداشتی در داغستان کمک کنیم.

توفیق افشارنژاد با اشاره به ظرفیت روابط اقتصادی و تجاری ایران و داغستان، حضور اِمین علی اف، نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان و نماینده اقتصادی دولت روسیه در گلتاش را فرصتی مغتنم برای توسعه و افزایش سطح روابط تجاری و رایزنی برای حل موانع و مشکلات تجارت با داغستان عنوان کرد.

افشارنژاد با اشاره به اینکه داغستان می‌تواند دروازه ورود محصولات ایرانی به این کشور باشد، گفت: شرکت‌ گلتاش آماده هرگونه همکاری نزدیک با داغستان می‌باشد.

داغستان یکی از ۲۳ جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است که در سواحل غربی دریای خزر و در قسمت شرقی ناحیه قفقاز واقع شده است.

مرکز و بزرگترین شهر آن مَخاچ‌قلعه نام دارد که در سواحل دریای خزر بنا شده و پایگاه مهم در امر صادرات و واردات است.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش