مراسم تودیع و معارفه رییس هیات مدیره  شرکت گلتاش
اردیبهشت 8, 1399
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گلتاش بمناسبت روز جهانی کارگر
اردیبهشت 8, 1399
مراسم تودیع و معارفه رییس هیات مدیره  شرکت گلتاش
اردیبهشت 8, 1399
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گلتاش بمناسبت روز جهانی کارگر
اردیبهشت 8, 1399

جهش تولید برای مقابله با کرونا در شرکت گلتاش

جهش تولید برای مقابله با کرونا در شرکت گلتاش

[masterslider id="83"]

سازمان جهانی بهداشت در سرتاسر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام«کوید-۱۹» (COVID-19) است. ویروس COVID-19 پس از مبتلا کردن افراد زیادی در چین در کشورهای دیگر دنیا هم شیوع پیدا کرده است. این نوع ویروس کرونا در ایران هم در حال پراکنده شدن است. علائم بیماری کرونا در اکثر مبتلایان به این ویروس خفیف است و درمان می‌شود، اما ممکن است بیماری در برخی دیگر شدیدتر باشد و حتی منجر به مرگ شود.

این ویروس معمولاً ازطریق سرفه و عطسه، تماس شخصی با فرد آلوده یا لمس کردن سطوح آلوده و پس از آن لمس دهان، بینی و چشم‌ها در بین افراد سرایت می‌کند.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از این بیماری روش‌های بهداشتی ازجمله شستشوی مکرر و ضدعفونی دست را توصیه می‌کنند از همین رو از ابتدای شروع این ویروس در ایران تهیه و توزیع روزانه محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از جمله ژل و محلول ضد عفونی کننده در دستور کار شرکت گلتاش قرار گرفت.

کارکنان ، مدیران و مدیرعامل شرکت گلتاش با حضور شبانه روزی و تلاش همه جانبه و قابل تقدیر خود توانستند بر راهبرد «رونق تولید» جامۀ عمل بپوشانند و با عزمی استوار تر، در نخستین روزهای سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام گذاری شده است، باعث افزایش آماده به کاری تجهیزات واحدهای این شرکت برای تحقق تولید شوند.

این شرکت علی رغم تعطیلی در ایام نوروز در سال های گذشته، امسال بدون تعطیلی بصورت بیست و چهارساعته با تلاش جهادگران بی نام و نشان این مرز و بوم با هدف تامین نیاز کشور به مواد ضد عفونی کننده تمام توان خود را در زمینه تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در این شرایط خاص بسیج نموده و میزان تولید ژل را که دو تن در روز بود، به بیش از بیست برابر افزایش داده که در صورت تامین الکل از سوی سازمان غذا و دارو این آمادگی را دارد که تولید خود را به ۷۰ تن در روز برساند.

ژل ومحلول ضد عفونی کننده دست شرکت گلتاش با نام تجاری آرومکس به ترتیب با درصد حجمی ۷۵ و ۸۰  درصد الکل با بالاترین کیفیت به همراه اسانس های با کیفیت و گلیسیرین که با خاصیت مرطوب کنندگی و جلوگیری از خشکی پوست تولید می‌شود.

ژل  و محلول ضد عفونی کننده آرومکس در حال حاضر از طریق شرکت های پخش استانی و سراسری در کشور توزیع شده که در شرایط فعلی شرکت گلتاش تلاش خود را برای کاهش التهاب بازار به کار گرفته و قیمت محصولات خود را در کمترین میزان ممکن، تعیین کرده است و مردم می توانند با مراجعه  به داروخانه ها و مراکز بهداشتی آن ها  را تهیه کنند .

همچنین توزیع محصولات این شرکت بصورت مستقیم با تخفیفات  ویژه به سازمان ها ، ادارات، شرکت های تولیدی، و ارگان های نظامی و انتظامی انجام شده است.

ژل  ضدعفونی کننده شرکت گلتاش در حجم های۶۰، ۱۲۵، ۲۵۰، ۳۰۰ ، ۵۰۰ و ۶۲۵ میلی گرم و محلول های ضدعفونی کننده این شرکت در حجم های ۴ ، ۱۰ و ۲۰ لیتر به بازار عرضه می‌شود.

از ابتدای شروع کرونا در ایران تاکنون ۳۲۴۲۵۳ لیتر ژل و محلول ضد عفونی کننده و در شرکت گلتاش تولید شده که تنها به دلیل محدودیت های سازمان غذا و دارو۷۵ درصد از آن به بازار عرضه شده است.

شرکت گلتاش  درراستای مسئولیت های اجتماعی خود دوازده هزار مایع دست‌شویی به نیازمندان استان اصفهان ، ۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده به شهرستان مبارکه و ده هزار عدد ژل ۵۰۰ گرمی آرومکس، دو هزار عدد اسپری ضد عفونی کننده آرومکس و ده هزار عدد صابون آرومکس و گلبو به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اهدا کرده است. همچنین این شرکت با همکاری شهرداری اصفهان در ایام تعطیلات نوروز ۸۵۰۰۰  بطری مایع دست شویی ما بین نیازمندان استان توزیع کرد .

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش