پیام تسلیت مدیریت و پرسنل شرکت گلتاش به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
دی 21, 1398
محسنی مجد مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر شد
دی 21, 1398
پیام تسلیت مدیریت و پرسنل شرکت گلتاش به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
دی 21, 1398
محسنی مجد مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر شد
دی 21, 1398

حضور شرکت گلتاش در “هفتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده، پاک کننده- بهداشتی، سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته” مشهد

حضور شرکت گلتاش در "هفتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده، پاک کننده- بهداشتی، سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته" مشهد

شرکت گلتاش به منظور معرفی محصولات خود و ارائه دستاوردهای نوین فنی این مجموعه در هفتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده در استان خراسان رضوی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، این نمایشگاه که با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف ایران، معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی، رئیس اتحادیه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی این استان، درکنار رؤسای خانه صنعت و تجارت ولایت هرات افغانستان و تجار و صاحبان صنعت کشورهای منطقه در نمایشگاه بین المللی مشهد از تاریخ ۱۲  الی ۱۵ دی ماه سال جاری برگزار شد.

در این نمایشگاه، شرکت گلتاش در کنار شرکت ساینا و پاکسان حضور یافته و به معرفی محصولات و دستاوردهای نوین فنی خود پرداختند و کارشناسان فروش این مجموعه به سوالات تجار، علاقمندان به محصولات خود و بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه پاسخ دادند.

جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقاتی، پیش فروش محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حضور هیأت‌های تجاری از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان، برگزاری جلسات تخصصی و نشست‌های هم اندیشی در محل نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی، دعوت از مدیران، متخصصین و کارشناسان حوزه صنایع تولیدی بهداشتی کشور از بخش‌های جانبی این دوره از هفتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده، پاک کننده- بهداشتی، سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته در استان خراسان رضوی است.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش