تجلیل ازهمکاران بازنشسته ی شرکت گلتاش
فروردین 1, 1398
بازدید فعالان بازاربورس و سرمایه ازگلتاش
فروردین 1, 1398
تجلیل ازهمکاران بازنشسته ی شرکت گلتاش
فروردین 1, 1398
بازدید فعالان بازاربورس و سرمایه ازگلتاش
فروردین 1, 1398

حضور پررنگ شرکت گلتاش در نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا

نمايشگاه بين المللي ايران كازمتيكا

[masterslider id="35"]

نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا اولین نمایشگاه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی است که تحت حمایت سازمان غذا و دارو، انجمن‌ها و سندیکاهای مرتبط ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند برگزار شد.

این نمایشگاه صبح روز جمعه، بیست و چهارم اسفندماه با حضور آقای دکتر مهدی پیرصالحی، معاون وزیر بهداشت و  رییس سازمان غذا و دارو؛ آقای عبدالله کعبی، قائم‌مقام منطقه آزاد اروند،؛ آقای دکتر عبدالعظیم بهفر، مدیرکل امورفرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو؛ آقای دکتر سید علی موسوی، معاون سرمایه گذاری وتوسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند؛ آقای دکتر  محمد بقایی، مشاور اداره کل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو؛ آقای دکتر کیانوش جهان‌پور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ دیگر مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی؛ انجمن‌های مرتبط؛ نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی؛ مدیران ارشد وزارت بهداشت و مسئولین سازمان غذا و دارو؛ تنی چند از مقامات کشوری؛ مدیران سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیران و صاحبان صنایع شرکت‌های آرایشی و بهداشتی؛ اساتید دانشگاه‌های شهید چمران و دیگر چهره‌های برتر دانشگاهی و حوزه کازمتیک در  منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند، در هتل کاروانسرای آبادان آغاز به کارکرد.

آقای دکتر مهدی پیرصالحی، معاون وزیر بهداشت و  رئیس سازمان غذا و دارو  در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه بین‌المللی ایران کازماتیکا ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه عنوان داشت: این باور را داریم که ایجاد نمایشگاه ایران کازمتیکا می تواند کمک شایانی به توسعه بازار آرایشی و بهداشتی داشته باشد.


آقای دکتر مهدی پیرصالحی، درماکازمتیک را بسیار مهم‌تر از موضوع آرایش در حوزه کازمتیک برشمرد و گفت: بی‌توجهی به این بخش می‌تواند سلامت جامعه را با مخاطره جدی روبرو کند درحالی‌که ما با برگزاری این نمایشگاه می‌خواهیم به سمت سلامت جامعه حرکت کنیم. وی خواستار تسهیل قوانین برای تولیدکنندگان و حمایت از واردات رسمی شد و اظهار داشت: با رعایت ایت موارد و هدف مشترک و اصلی سلامت مردم می‌توانیم محصولات سالم را زودتر وارد چرخه زندگی مردم کنیم.


رییس سازمان غذا و دارو در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان ساخت: ما امیدوار هستیم که نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیک، راهی برای پیشرو بودن در این زمینه را ایجاد کند تا ضمن ایجاد کارآفرینی و مشاغل جدید، اجازه ندهیم، جایگاه ما در منطقه را کشورهای دیگر بگیرند.


آقای دکتر عبدالعظیم بهفر، مدیرکل امورفرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو هم نمایشگاه ایران کازمتیکا را در راستای اهداف اداره کل امورفرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو دانست و ادامه داد: اداره کل امورفرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو این برنامه‌ریزی را داشته تا فرایند پرمارکتینگ در حوزه فرآوده های آرایشی و بهداشتی را به پست مارکتینگ حرکت دهد.


مدیرکل امورفرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، ساده کردن پروسه کسب مجوز و افزایش میزان نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو را از خواسته‌های این نهاد دانست و اضافه کرد: ایران  از لحاظ دانش کازمتیک در منطقه کشور اول یا دوم است و برای دنیا و منطقه حرف برای گفتن داریم و برای استفاده از  این توان باید هم مدیران و هم فعالان برنامه‌ریزی کنند و زمینه‌ای برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال را ایجاد نمایند.


آقای دکتر عبدالعظیم بهفر، مبارزه گسترده با قاچاق و تقلب کالا را از برنامه های جدی اداره کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی دانست و گفت: امروزه مقابله با کالای تقلبی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و از همه معاونت‌های کل سازمان غذا و دارو خواسته‌ایم سطح عرضه را کنترل و میزان وجود کالای غیر استاندارد و قاچاق را کم کنند.

 در ادامه مراسم افتتاحیه،  آقای دکتر  محمد بقایی، مشاور اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو عنوان داشت: این نمایشگاه، نوع جدیدی از همایش‌هایی است که در کشور برگزار می شود که هم جنبه‌های بازرگانی  و هم علمی را در نظر داشته است.

 مشاور اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیک به دلیل توجه به مسئله فرهنگ سازی جایگاه خاصی دارد و برای آشنایی مردم با کالای ایمن، سالم و اصیل آشنا شکل گرفته است. این نمایشگاه همچنین به دلیل توجه به مسئله فرهنگ‌سازی، جایگاه خاصی دارد.


آقای دکتر  محمد بقایی گفت: بدون شک آبادان و اروند از پتانسیل ویژه در بحث کالاهای سلامت محور در حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برخوردار است و  صادراتش به کشورهای منطقه و خصوصا عراق اهمیت ویژه‌ای دارد.
آقای دکتر کیانوش جهان‌پور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت که از دیگر سخن‌رانان مراسم افتتاحیه بود، عنوان داشت: نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا در راستای شکل‌گیری  یک برند ملی و نمایشگاهی در حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی شکل گرفته است.

در پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا، از شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه و شرکت‌های برگزیده با حضور آقای دکتر مهدی پیرصالحی و دیگر مسؤلان وزارت بهداشت تقدیر به عمل آمد. شرکت آریاشیک، گلتاش، پرستیژ، ماهتاب کیش، پاکسان و آریا کیش از جمله شرکت‌های مورد تقدیر بودند.

شرکت گلتاش همچون گذشته و همسو با سازمان غذا و دارو ضمن حمایت مالی و علمی از نمایشگاه، با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۳۲ مترمربع و با اهدای بسته‌های تبلیغاتی به بازدیدکنندگان به معرفی فرآورده‌های تولیدی خود پرداخت. طی مراسم افتتاحیه و هنگام حضور آقایان دکتر پیرصالحی و بهفر در غرفه گلتاش،  معاونت تحقیقات و تضمین کیفیت این شرکت، آقای دکتر فاطمی به تشریح دستاوردها و تولیدات این شرکت و نیز برخی موانع در راستای تولید پرداخت. لازم به ذکر است که، طی برگزاری نمایشگاه، همایش تازه‌های فرآورده‌های آرایشی بهداشتی با ۸ امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی (گروه دکترای حرفه‌ای) و داروسازان (گروه‌های دکترای‌ حرفه‌ای- کارشناسی‌ارشد- کارشناسی) نیز برگزار شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش