تقدیر از کارکنان ایمنی شرکت گلتاش در روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی
آبان 11, 1400
بازدید افشارنژاد از خطوط تولید شرکت گلتاش
آبان 11, 1400
تقدیر از کارکنان ایمنی شرکت گلتاش در روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی
آبان 11, 1400
بازدید افشارنژاد از خطوط تولید شرکت گلتاش
آبان 11, 1400

خانواده شهید مدافع حرم تحت پوشش شرکت گلتاش قرار گرفت

با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت گلتاش با همراهی نماینده بنیاد شهید استان اصفهان از خانواده شهید مدافع حرم ( فاطمیون ) دیدار و تجلیل بعمل آمد و خانواده‌ این شهید گرانقدر تحت پوشش شرکت گلتاش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولان شرکت گلتاش با حضور در منزل یکی از شهدای تیپ فاطمیون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار توفیق افشار نژاد، مدیرعامل شرکت گلتاش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم، رشادت آنان را در دفاع از حرم ائمه معصومین مهم دانست و عنوان کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگی ارزشمند و قابل تقدیر است و بی‌شک نتیجه رشادت‌های این شهدای والا مقام سربلندی دین اسلام و امنیتی است که امروز در کشور حاکم است.

مدیرعامل شرکت گلتاش در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم مایه افتخار و مباهات ملت ایران هستند و همچنان که این عزیزان پشتیبان و حافظ ارزش‌ها و اعتقادات ما بوده‌اند، کمترین کار برای خانواده آنان توجه و رفع مشکلاتشان است. لذا به واسطه این توفیق و حضور در میان شما از خداوند متعال ممنونیم و سعی داریم تا قدردان گوشه‌ای از این رشادت‌ها و از جان گذشتن‌ها باشیم.

لازم به ذکر است این شهید والا مقام مدافع حرم متولد کشور افغانستان و دارای ۵ فرزند می‌باشد، وی اولین شهید تیپ فاطمیون استان اصفهان بوده که در سال ۱۳۹۴ به فیض عظیم شهادت نائل آمده و خانواده این شهید در حال حاضر تحت سرپرستی پسر بزرگش قرار دارد.

گفتنی است این دومین خانواده شهید مدافع حرمی می‌باشد که شرکت گلتاش تحت پوشش خود قرار داده و با هماهنگی بعمل آمده مقرر شد تا مجموعه شرکت گلتاش ضمن پرداخت کلیه هزینه‌های تحصیل و زندگی فرزندان این شهید گرانقدر در رفع سایر نیازهای روزمره این خانواده حمایت هایی را داشته باشد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش