انتصاب قائم مقام مدیرعامل شرکت گلتاش
مهر 21, 1399
جهش “شگل” به تابلوی فرعی بازار اول بورس
مهر 21, 1399
انتصاب قائم مقام مدیرعامل شرکت گلتاش
مهر 21, 1399
جهش “شگل” به تابلوی فرعی بازار اول بورس
مهر 21, 1399

داستان صعود علیرضا محمدزاده بر فراز قله چشمه شاهی

داستان صعود علیرضا محمدزاده بر فراز قله چشمه شاهی

دیدن عکس پر صلابت علیرضا محمدزاده بر فراز قله ۳۲۰۰ متری چشمه شاهی با پرچم شرکت گلتاش و توسعه صنایع بهشهر بسیار تاثیرگذار و غرورآفرین بود.

علیرضا از سال ۹۰ به عنوان تحصیلدار واحد مدیریت و مالی در شرکت گلتاش مشغول به کار است. او متاهل و داری یک فرزندِ پسر چهار ساله است. وقتی از او می پرسم که چه چیزی باعث شد بر بلندای کوه و پس از فتح این قله زیبا پرچم گروه را بالای سر بگیری، می گوید: تعصبی که به مجموعه دارم باعث شد که بخواهم همکاران خود را در لحظه شیرین و دلچسب رسیدن به این قله زیبا سهیم کنم. کاری که اتفاقا دیگر کوهنوردان هم آن روز از دیدنش لذت بردند.

او راجع به جزییات این صعود می گوید: روز جمعه دوازدهم مهرماه به قصد فتح قله چشمه شاهی که کوهنوردان آن را به پهنه حصار می شناسند، عازم ارتفاعات البرز مرکزی شدم و به لطف خدا توانستم به قله صعود کرده و پرچم گروه توسعه صنایع بهشهر و شرکت گلتاش را بالای سر ببرم.

از او درباره سوابق کوهنوردی اش که می پرسم ، چنین می گوید : ورزش حرفه ای من پیش از این کشتی بود اما بنا به اقتضای کاری و از آن جا که این ورزش وقت و انرژی زیادی می طلبید به ناچار آن را کنار گذاشتم و به ورزش های دیگری نظیر بدنسازی روی آوردم اما هیچ یک از نظر ذهنی نمی توانستند مرا ارضا کنند. تا این که ۴ سال پیش در یک روز جمعه، کوهنوردی را آغاز کردم و در حال حاضر اکثر جمعه ها کوهنوردی و طبیعت گردی را در برنامه خود دارم و این ورزش به عشقی در درونم تبدیل شده است.

علیرضا، گلتاش را خانه دوم خود می داند و می گوید : از آن جا که من بیشتر ساعات مفید روز خود را در این شرکت می گذرانم، عجیب نیست که در لحظات زیبایی نظیر این صعود، دوست داشته باشم نام گروه بهشهر و گلتاش را زنده کرده و همکاران خود را نیز در این تجربه شیرین شریک کنم.

این همکارِ ورزشکار می گوید: درست است که کوهنوردی به آمادگی جسمانی بالایی نیاز دارد اما همکاران می توانند بسته به علاقه و توانایی خود به یک رشته ورزشی بپردازند.

او ادامه می دهد: ورزش در این شرایط که همه ما به گونه ای در تهدید بیماری کرونا قرار داریم باعث می شود که اگر به بیماری دچار هم شویم ، بدنمان از قدرت و بنیه بهتری برای مقابله با آن بر خوردار باشد.

علیرضا می گوید: از آن جایی که ورزش در روحیه ، خلق و خو و رفتارمان با اطرافیان تاثیر مثبت زیادی دارد، به نظرم خیلی خوب می شود که همکاران زمانی را در نطر بگیرند و دسته جمعی این تجربه را از مسیرها و کوهپیمایی های کوتاه شروع کنند و مطمئن باشند که پس از مدتی این کار بخشی از زندگی آن ها می شود ، همان گونه که کوهنوردی امروز بخشی از وجود من است.

منبع خبر: روابط عمومی توسعه صنایع بهشهر

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش