اصلاحیه پرداخت سود سهام
خرداد 23, 1400
آرامش و امنیت شغلی گلتاش باعث شد، تمرکزم به سمت رشد فرزندان برود
خرداد 23, 1400
اصلاحیه پرداخت سود سهام
خرداد 23, 1400
آرامش و امنیت شغلی گلتاش باعث شد، تمرکزم به سمت رشد فرزندان برود
خرداد 23, 1400

دعوت مدیرعامل شرکت گلتاش از پرسنل این شرکت برای حضور پرشور در انتخابات

مدیرعامل شرکت گلتاش از پرسنل این شرکت برای حضور پرشور در انتخابات ٢٨ خرداد دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گلتاش، در متن این پیام آمده است:

همکاران عزیز؛ پرسنل شریف شرکت گلتاش؛ جامعه شریف و فداکار حوزه بهداشت؛ امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سا‌ل‌ها مبارزه برای احقاق ارزش‌های مردم‌سالاری دینی بعد از تحمل سال‌ها حکومت فردی و خودکامه، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد. حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی یکایک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

تهدیدهای فزاینده علیه کشور ما لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش عیان می‌کند چرا که «حضور مردم، مانع تعرّض دشمن و برای مصونیت کشور است». ایران امروز، بیش از همیشه به دولتی هشیار، کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد احتیاج دارد. رأی و مشارکت بالا در سطح کشور، نشانه‌ای از حمایت ملی از دولت منتخب و پشتوانه‌ای محکم برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور و رسیدن ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود در جهان است.

اصلحترین فرد کسی است که اجرای عدالت خصوصا در حوزه سلامت و اقتصاد مردم را محور برنامه های خود قرار داده و با شجاعت و ساده زیستی، فقر، فساد و تبعیض را مرتفع ساخته و با برخورداری از تقوا و شجاعت و ساده زیستی مسوولیت ریاست جمهوری را به عنوان تکلیف الهی قلمداد کند.

اصلحترین فرد کسی است که با استقلال رای مرعوب و شیفته پیچیدگی‌های سیستم های اطلاعاتی دشمنان و معاندین نشده و مدیریت اجرایی سالیان گذشته را با نگاهی عادلانه و بیطرفانه و درعین حال نقادانه و موشکافانه بررسی و نقاط ضعف را از میان برداشته و نقاط قوت را تقویت کند.

در پایان بار دیگر از عموم پرسنل گلتاش دعوت می‌کنم با حضور پرشور خود پای صندوق های رای به تمامی جهانیان نشان دهد که بر بیعت بسته شده خود با امام و رهبری فرزانه انقلاب همچنان و تا ابد پایبند است».

توفیق افشارنژاد
مدیرعامل شرکت گلتاش

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش