دستاورد شرکت‌ گلتاش در نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد به نمایش گذاشته شد
تیر 2, 1401
گلتاش صادر کننده نمونه استان اصفهان شد
تیر 2, 1401
دستاورد شرکت‌ گلتاش در نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد به نمایش گذاشته شد
تیر 2, 1401
گلتاش صادر کننده نمونه استان اصفهان شد
تیر 2, 1401

دیدار مسئولین روابط عمومی شرکت های گروه با سرپرست و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت توسعه صنایع بهشهر

در گردهمایی و دیدار مسئولین روابط عمومی شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر، اهم مسائل و راهکارهای رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار از طریق ساماندهی و هماهنگی ایجاد شده در سازمان ها با استفاده از روش های روابط عمومی الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش به نقل از روابط عمومی توسعه صنایع بهشهر، جلسه مسئولین روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه، سه شنبه سی و یکم خردادماه با موضوع ” هماهنگی و هم اندیشی مسئولان روابط عمومی شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر” با حضور حسین معین زاد سرپرست شرکت، علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و داود حمزه، عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار گردید.

در این جلسه، سرپرست و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت توسعه صنایع بهشهر با ایراد سخنانی به ایجاد کارگروه­ های دوره ­ای با حضور همکاران روابط عمومی شرکت­ های تابعه، جهت ایجاد هماهنگی، انتقال تجربیات و تدوین سندهای برنامه­ ریزی استراتژیک روابط ­عمومی، همسو و همراستا با سند برنامه­ ریزی استراتژیک شرکت­ های خود و شرکت توسعه صنایع بهشهر، و لزوم ارائه گزارشات عملکرد سه ماهه تأکید کردند. ایشان همچنین اهمیت ایجاد هماهنگی با واحدهای مرتبط با روابط عمومی همچون، واحد های مالی، منابع انسانی، برنامه ریزی، فناوری اطلاعات، تولید، بازرگانی، بازاریابی و فروش و … را مد نظر قرار دادند.

در این جلسه تنی چند از مسئولین روابط عمومی شرکت­ ها، با بیان مسائل مرتبط با این حوزه، نقطه نظرات خود را بیان نموده و با تقدیر و تشکر از اهتمام مدیران ارشد هلدینگ توسعه صنایع بهشهر به ارتقاء جایگاه روابط عمومی در شرکتهای گروه، حمایت مدیران ارشد شرکت ها را از مهم ترین چالش ها و نیازمندی های این حوزه دانستند.


در پایان، سرپرست واحد ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ و منویات مقام معظم رهبری، بهره­ گیری از راه حل­ های دانش ­بنیان و  استفاده از روش­ های روابط عمومی الکترونیک، را مؤثرترین وسیله جهت ایجاد هم ­افزایی و کاهش هزینه ها در شرکت­ های گروه توسعه صنایع بهشهر دانست، و بر ایجاد ارتباط سازنده بین واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و در نهایت مدیریت مؤثر روابط عمومی و ارتقای بهره وری این واحدها تأکید کرد. وی گفت انشالله با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، جهت ارتقاء جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت های گروه، گام برخواهیم داشت.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش