مسابقه کتاب خوانی من و کتاب
آبان 26, 1400
اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی “من و کتاب” اعلام شد
آبان 26, 1400
مسابقه کتاب خوانی من و کتاب
آبان 26, 1400
اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی “من و کتاب” اعلام شد
آبان 26, 1400

راه‌اندازی پروژه ویژه تولید صابون صادراتی آرومکس در گلتاش/ عراق و سوریه، مشتریان جدید گلتاش

مدیر عامل شرکت گلتاش از تکمیل خط تولید با حمایت از تولید داخل به منظور تولید ٨ هزار تن صابون آرومکس برای صادرات به کشورهای سوریه و عراق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشار نژاد مدیر عامل شرکت گلتاش از صادرات هشت هزار و ٨٨٠ تن تولید صابون پیلوپک صادراتی به کشور عراق و سوریه با تکمیل خط تولید جدید این کارخانه با خرید تعداد دو دستگاه پیلوپک تولید داخل در راستای حمایت از تولید ملی خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه در راستای حمایت از تولیدات ملی افزود: مقرر شد ظرف مدت ١۵ ماه این میزان و سه هزار تن صابون پیلوپک صادراتی ١٠٠ گرمی و پنج هزار تن صابون پیلوپک ٨۵ گرمی تولید و صادر شود.

مدیرعامل شرکت گلتاش تصریح کرد: بعد از عقد قرارداد، هماهنگی‌های لازم به منظور تهیه ادوات راه اندازی خط جدید با واحد بازرگانی صورت پذیرفت و امیدواریم با راه اندازی این خط تولید، اولین محموله تولید شده درآذرماه سال جاری تحویل شود.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دستیابی به پیشرفت در تولید و رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخل و همچنین ارز آوری به کشور گفت: باید شرکت گلتاش فعال و در صحنه باشد و ما در گلتاش با تمام توان برای بهره برداری از طرح ها و تولیدات ملی عزم راسخ داریم و با تکمیل خط تولید که به واسطه این قرارداد راه اندازی می‌شود در سه شیفت کاری اشتغال زایی صورت خواهد گرفت.

افشارنژاد با بیان اینکه توجه به دغدغه‌های حمایت از تولید ملی از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است، افزود: خوشبختانه با بهره‌گیری از صنعت داخل و برندهای معتبر ایرانی در تولید دستگاه‌های صنعتی، در این کارخانه توانسته ایم از هر دستگاه در هر دقیقه حداقل ٧٠ عدد صابون پیلوپک صادراتی به صورت بسته بندی تک عددی تولید کنیم که در جای خود قابل توجه است.

وی اضافه کرد: این موفقیت را به همه تلاشگران عرصه صنعت به خصوص تلاشگران شرکت گلتاش تبریک عرض نموده و امیدوارم در آینده شاهد توفیقات بیشتری در این خصوص باشیم.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش