نهضت کاهش هزینه‌ها در شرکت گلتاش/ عمل به اقتصاد مقاومتی به منظور رشد اقتصادی
شهریور 15, 1400
معاون فنی، پشتیبانی و پروژه شرکت گلتاش عضو هیات مدیره شهرک صنعتی مبارکه شد
شهریور 15, 1400
نهضت کاهش هزینه‌ها در شرکت گلتاش/ عمل به اقتصاد مقاومتی به منظور رشد اقتصادی
شهریور 15, 1400
معاون فنی، پشتیبانی و پروژه شرکت گلتاش عضو هیات مدیره شهرک صنعتی مبارکه شد
شهریور 15, 1400

رونمایی از محصولات جدید گلتاش و بهره‌برداری از تجهیزات جدید/ حمایت از تولید ملی و نقش مهم گلتاش در کاهش بیکاری

مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت گلتاش و آغاز فعالیت تجهیزات جدید این شرکت با حضور مسئولان استان و مدیران ارشد هلدینگ مدیریت صنعت شوینده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، کرم ضدآفتاب آرومکس و شامپو گلبو دو محصول جدید شرکت گلتاش با حضور فرماندار شهرستان مبارکه، امام جمعه شهر مبارکه‌، فرمانده لشکر ١۴ امام حسین (ع) استان اصفهان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان مبارکه، رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه، مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و مدیران ارشد این مجموعه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت گلتاش ضمن خوش آمد گویی به مهمان‌‌های حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه و بیان کرد: پس از ماه‌ها تلاش، در سایه تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و حمایت‌های بی‌دریغ شما عزیزان، در راستای حرکت به منظور نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور ارتقای بیش از پیش نظام سلامت، خطوط جدید محصولات گلبو و کرم ضدآفتاب آرومکس از جمله تولیدات بومی شرکت گلتاش در سال مزین به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

افزایش ۱۶ درصدی تولید شرکت گلتاش نسبت به سال گذشته

توفیق افشارنژاد اضافه کرد: شرکت گلتاش با تلاش و همت کلیه واحدهای خود توانست در شرایط دشوار اقتصادی مسیرهای ارزنده ای را طی کند و امیدوار است با حضور دکتر نعمت الهی در راس مدیریت هلدینگ مدیریت صنعت شوینده بیش از پیش بدرخشد و نتایج ارزنده ای را از خود به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این شرکت در راستای افزایش تولیدات تصریح کرد: مقدار تولید ۳ ماهه اخیر نسبت به ۳ ماهه اول سال مالی گذشته به میزان ۱۶ درصد افزایش داشته است.

افشارنژاد با بیان اینکه میزان صادرات شرکت نیز افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: از محل بودجه ۵ هزار تن ، ۳ هزار تن به ارزش ۰۰۰ر۰۰۰ر۲ میلیون دلار صادر گردید که کمک شایانی در راستای نقدینگی شرکت ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه شرکت از ۱۰۰۰ میلیارد ریال به ۲۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته ، ادامه داد: در این بخش ۷۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و ۹۰۰ میلیارد ریال آن از محل مطالبات و آورده ی نقدی بوده است همچنین در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۱۲۵۰ ریال سود تقسیم شده است.

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: در صورت وضعیت مالی شرکت در تاریخ ۳۱خرداد ۱۴۰۰ مبلغ ۴۵۱۰۷۴ میلیون ریال صرف خرید دارای های ثابت مشهود شامل زمین ماشین آلات تجهیزات شده و مبلغ ۲۳۹۵ میلیون ریال صرف سرمایه گذاری در دارای های ثابت نامشهود شده است.

افشارنژاد نژاد اضافه کرد‌‌: بودجه سرمایه‌ای شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۴۴۶۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده بود که مبلغ ۴۵۱۳۰۹ میلیون ریال محقق و مبلغ ۱۱۵۲۷۳ میلیون ریال بابت پیش پرداخت های سرمایه ای مصرف شده که شرکت در نظر دارد تا پایان سال مالی بخش مهمی از پروژه های سرمایه ای خود را نصب و راه اندازی کند.

وی با اشاره به سختی‌های فعالیت‌های تولیدی در کشور گفت: همه این دستاوردها در حالی بوده که نوسانات ارزی گاهی قیمت مواد اولیه را تا ۳۰۰ درصد افزایش داده و مشکلاتی مانند پاندمی کرونا روی عملکرد بسیاری از شرکت های تولیدی تاثیرگذار بوده است.
در ادامه این مراسم، نعمت‌‌الهی مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده حضورش در بین کارکنان و مدیران گلتاش و مسئولین شهرستان مبارکه را مایه مباهات دانست و گفت: آنچه که ما امروز در گلتاش شاهد بودیم تبلور شعار “ما می توانیم” با تکیه بر خرد و دانش جمعی بود و من خوشحالم هلدینگ مدیریت صنعت شوینده در خود زنان و مردانی سخت کوش در عرصه تولید و اقتصاد کشور دارد.

گلتاش، مصداق بارز تفکر و کار تیمی است

نعمت الهی با اشاره و تاکید بر عملیاتی نمودن تفکر ” توکل برخدا، کارتیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست” در میان کلیه شرکت های تابعه خاطر نشان کرد: امروز کشور بیش از پیش نیازمند تعهد و مسئولیت پذیری در بخش های مختلف است و در فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولین محترم کشوری به دفعات ما شاهد این اندیشه و نگاه بوده و هستیم.

وی بیان کرد: امروز در گلتاش اشخاصی را دیدم که سراسر ایمان و عشق بودند نسبت به کار و مسئولیت خود و مطمئن هستم به نحو صحیح و درست از امانتی که به آنها سپرده شده حفاظت و نگهداری خواهند کرد.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده سود دهی گلتاش در سال مالی اخیر را ارزنده دانست و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بر همه ما تکلیف است حفظ بیت المال و مدیریت صحیح منابع اعم از سرمایه های ریالی و سرمایه های انسانی است و باید با حفظ کرامت انسانی و توجه ویژه به قشر پایین جامعه بتوانیم مسیرهای نو و ارزنده را طی نماییم و شاهد این باشیم که در تمامی شرکت ها و مخصوصا شرکت گلتاش سودهای چند برابری نسبت به سال‌های گذشته را بدست آوریم.

نعمت اللهی افزود: از همه دوستانم در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده میخواهم تا دست بدست هم دهند تا مسیر برای همه تولیدات در سطح گروه هموار شود.
گلتاش، پشتکار مهندسان ایرانی را به نمایش می‌گذارد

فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از مجموعه گلتاش اظهار داشت: از مشاهده کار و تلاش در این شرکت لذت بردم و به عنوان یک ایرانی به عزم و پشتکار مهندسین و کارکنان در این مجموعه تولیدی افتخار می کنم.
مهندس اصغر هدایت با اشاره به نقش موثر شرکت گلتاش در حوزه بهداشت افزود: پرسنل و کارکنان شرکت های تولید مواد بهداشتی نیز در کنار کادر درمانی و پرستاران زحمت‌کش کشورمان در خط مقدم هستند و باید قدردان تلاش‌های این عزیزان بود.

وی با بیان اینکه گلتاش نقش مهمی در کاهش بیکاری منطقه را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: باید از تلاش‌های مسئولان و مهندسان و کارکنان پرتلاش شرکت گلتاش به منظور افزایش منابع انسانی و کاهش قابل توجه بیکاری در منطقه قدردانی کرد.

در پایان این برنامه با حضور امام جمعه شهرستان مبارکه، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان و رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه ساختمان جدید کالیبراسیون و ابزار دقیق این شرکت افتتاح شده و ٣ مخرن پالم با ظرفیت هر عدد ١٣٠ تن با اعتبار ١۵ میلیارد مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شرکت گلتاش همچنین خطوط تولیدی کپ و شولدر تیوپ خمیردندان با اعتبار ۶٠ میلیارد ریال را خریداری کرد که امروز فعالیت این خطوط آغاز شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش