مراسم معارفه مدیر عامل جدید و تودیع مدیرعامل سابق شرکت گلتاش
دی 26, 1397
گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گلتاش
دی 26, 1397
مراسم معارفه مدیر عامل جدید و تودیع مدیرعامل سابق شرکت گلتاش
دی 26, 1397
گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گلتاش
دی 26, 1397

شرکت گلتاش (‌سهامی عام )در تولید بتائین خودکفا شد

شركت گلتاش در توليد بتائين خودكفا شد

مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده از کارخانه شرکت گلتاش بازدید، و خط تولید بتائین را در کنار آقای مهندس کرمی مدیرعامل ، قائم مقام مدیرعامل ،اعضا هیات مدیره و سایر معاونت ها و مدیران این کارخانه افتتاح نمودند.

مهندس داراب وکیلی به همراه اعضای هیئت مدیره  ، با حضور در شرکت گلتاش، ضمن بازدید از این مجموعه خط تولید بتائین را افتتاح نمود.

محصولات گلتاش رقیب رقبای خارجی

در این بازدید که روز هجدم دی ماه سال جاری صورت گرفت، آقای مهندس وکیلی مدیرعامل شرکت هلدینگ صنعت شوینده، ضمن بازدید از خطوط تولید این شرکت ، خط تولید بتائین را راه اندازی و افتتاح نمود.

آقای مهندس وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده ضمن اشاره به توانمندی های شرکت گلتاش گفتند : این شرکت سهم قابل توجهی از بازار مایع دستشویی ، شامپو و خمیردندان  کشور را داراست و با تولید کالاهایی با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی، گام مهمی در راستای بهداشت فردی و عمومی و همچنین اشتغال و تولید برداشته است.

در ادامه آقای مهندس کرمی مدیرعامل شرکت گلتاش تولید بتائین را گام بزرگی در این شرکت خوانده و افزودند : تولید این ماده شیمیایی مهم، ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، زمینه افزایش درآمدهای شرکت گلتاش را فراهم می کند و در آینده می تواند نیاز سایر شرکت های گروه صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به این ماده را نیز تامین کند.

ارزآوری ، محور توسعه

آقای مهندس خسروی معاونت تولید و فنی شرکت گلتاش نیز در خصوص افتتاح خط تولید بتائین اعلام نمودند:  بتائین یکی از مواد اولیه پرمصرف در ساخت مایع دستشویی و شامپو است که پیش از این بخشی از آن وارداتی و بخش دیگری از آن ازطریق شرکت های داخلی تامین می گردید و در حال حاضر با توجه به ابعاد تحریم ها و کاهش واردات این ماده مهم ، احتمال توقف خط وجود داشت که خوشبختانه با تولید این محصول علاوه بر خودکفایی شرکت گلتاش، سود قابل ملاحظه ای نصیب این مجموعه گردیده و دانش فنی حاصل از این فرآیند ، کمک می کند تا در ساخت محصولات نهایی  ( شامپو و مایع دستشویی ) کیفیت لازم حفظ و مشکلات جنبی حین تولید مرتفع گردد .

تولید کرود از طریق آب صابون کلید خورد

همچنین در بخش دیگری از این بازدید، برای اولین بار فرایند خرید آب صابون جهت تولید کرود در واحد گلیسرین شرکت گلتاش مورد بهره برداری قرارگرفت . با توجه به ظرفیت آزاد ۶۰ درصدی واحد گلیسرین ، برای اولین بار آب صابون حاوی گلیسرین از واحدهای صابون سازی خریداری و با تولید محصول کرود و محصولات جانبی آن (‌آب مقطر ، نمک و اسید چرب ) علاوه بر سودآوری قابل ملاحظه ، از محصولات جانبی آن به نحو بهینه در فرآیندهای تولید مورد استفاده قرارگرفته و موجب گردید تا برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات این مجموعه خوشنام بی‌افزاید.

آقای مهندس خسروی با تقدیر و قدر دانی از کلیه پرسنل که عامل موفقیت سازمان می باشند اعلام نمودند : سرمایه اصلی شرکت گلتاش نیروی انسانی متخصص و دلسوز آن می باشد که با احساس تعلق به محیط کار که همراه با محیط اول زندگی آنها می باشد شاهد توسعه و موفقیتهای مجموعه می باشیم .

همچنین در ادامه این بازدید ، مخازن جدید نگهداری دی اتانول‌آمین نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه اندازی این مخازن علاوه بر سود قابل ملاحظه سالیانه ، افزایش بهره وری در تمامی عوامل تولید ( تسهیل در امر اپراتوری ، کاهش مصرف  انرژی ، ممانعت از بروز مغایرت در مصرف مواد اولیه ، حذف انبارداری ، تسریع در ساخت محصولات و … ) را بدنبال داشته است.

شایان ذکر است در پایان بازدید ، آغاز پروژه تولید گلیسرین خالص با گرید بهداشتی نیز عملیاتی شد .

تولید گلیسرین گامی در مسیر خودکفایی آقای مهندس کرمی با اشاره به این دستاورد خاطرنشان کردند : این دستاورد در آینده نزدیک ، توجیه اقتصادی و منفعت قابل ملاحظه‌ای را داراست و زمینه خودکفایی در تولید گلیسرین بهداشتی به عنوان ماده اولیه مورد نیاز در تولید خمیردندان، شامپو و مایع دستشویی را برای شرکت گلتاش فراهم می‌کند و این امکان را به‌وجود می‌آورد مازاد تولید این محصول استراتژیک را در بازارهای داخلی و خارجی ارائه نمایند .

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش