پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گلتاش در پی درگذشت بنیان‌گذار مجموعه بزرگ تولیدی گلرنگ⁩
اردیبهشت 28, 1399
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی: تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
اردیبهشت 28, 1399
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گلتاش در پی درگذشت بنیان‌گذار مجموعه بزرگ تولیدی گلرنگ⁩
اردیبهشت 28, 1399
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی: تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
اردیبهشت 28, 1399

عدم وقفه در امر توسعه و آموزش کارکنان شرکت گلتاش

عدم وقفه در امر توسعه و آموزش كاركنان شرکت گلتاش

حتی شیوع ویروس کرونا در انتهای سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ و الزام رعایت پرو تکل های بهداشتی و محدودیت در برگزاری دوره های آموزشی نیز منجر به محدودشدن  برگزاری دوره های آموزشی در شرکت گلتاش  نشد و با توجه به نیاز سازمان و تاکید مدیرعامل محترم سازمان بر عدم وقفه در امر توسعه کارکنان، واحد آموزش شرکت گلتاش توانست با رعایت کلیه الزامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری دوره های آموزشی را برگزارکند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، در عصر حاضر هیچ سازمانی بدون توجه به منابع انسانی و نقش سازنده آن در ارائه خدمات قادر به ادامه حیات نیست. اجرای آموزش و بهسازی منابع انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط بطور موثر فعالیت شان را ادامه دهند و بر کارایی خود بیفزایند. از طرفی از مهمترین خصیصه سازمان های امروزی تغییر و تحول می باشد. لذا نیاز به یادگیری سازمانی امروزه به خوبی در تمامی سطوح سازمان ثابت شده است. بگونه ای که تحقیقات انجام گرفته، ارتباط مثبت بین سرمایه گذاری بر آموزش در بهره وری سازمانی را نشان داده است. در این راستا لازم است فرایند، منابع و اقدامات لازم آموزشی در سازمان شناسایی و در یک مدل علمی متناسب برنامه ریزی شود. چرا که آموزش و بهسازی کارکنان اقدامی راهبردی است که در سطح فردی باعث ارزشمندی و رضایت مندی فرد و در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان می شود.

در شرکت گلتاش تا قبل از سال ۱۳۸۷ برنامه‌ریزی و اجرا دوره‌های آموزشی مطابق با روش‌های تعریف شده در چارچوب سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) و بر اساس الزامات آموزشی و استاندارهای مشاغل آموزشی شرکت پاکسان انجام می‌شد که در سال ۱۳۸۷ با توجه به نیاز شرکت گلتاش به سیستم جامع آموزش Goltash Total Training System (GTTS) و همچنین عدم تعریف استاندارهای آموزشی برای کلیه مشاغل سازمان نسبت به طراحی و استقرار سیستم جامع آموزش (GTTS) اقدام شد.

از سال ۱۳۹۴ با استفاده از مشاوران مجرب در حیطه آموزش و توسعه، پروژه  بازنگری و بهسازی فرآیند آموزش و توسعه در شرکت گلتاش روند و سرعتی متفاوت نسبت به قبل به خود گرفت و از جمله نتایج و دستاوردهای حاصل از اجرای پروژه مذکور می‌توان به «طراحی فرآیند آموزش»، «تدوین دستورالعمل ارزیابی موسسات آموزشی»، «تدوین استانداردهای آموزشی مشاغل، «انجام نیازسنجی‌های آموزشی بر اساس شغل و شاغل» و همچنین «تهیه تقویم آموزشی، اجرا و ارزیابی اثربخشی آموزشی» اشاره کرد.

از ابتدای سال ۹۵ نیز با استقرار سامانه فراگیر آموزش در شرکت گلتاش، کلیه فرآیندهای  آموزش و همچنین پرونده آموزشی کلیه پرسنل، توسط این نرم افزار ثبت، رصد و پایش می شود و تمامی پرسنل سازمان به این سامانه دسترسی داشته و از طریق آن و رابطان آموزشی می توانند درجریان استاندارد آموزشی خود قرار گرفته و پرونده آموزشی خود را مشاهده کنند.

 همچنین در قسمت کتابخانه این نرم افزار ،کلیه جزوات و مستندات دوره های آموزشی قابل مشاهده می باشد.

این تلاش ها در سال ۱۳۹۶ منجر به دریافت گواهی استاندارد آموزشی ۱۰۰۱۵ برای شرکت گلتاش شد. این استاندارد از جمله استانداردهای سری ۱۰۰۰۰ و راهنمایی جهت طرح ریزی و سازماندهی فرآیند آموزش در سازمان ها می باشد.

از سال ۱۳۹۸، با تجهیز و نوسازی سالن های  جلسات در شرکت گلتاش، شرایط بسیار مطلوب تری برای برگزاری دوره های آموزشی ایجاد شد به طوری که در این سال بیش از ۵۸۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شد که شامل بیش از ۳۰عنوان دوره تخصصی، مدیریتی و بیش از ۱۰عنوان دوره مرتبط با ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست با استفاده از مدرسین مجرب بود.

حتی شیوع ویروس کرونا در انتهای سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ و الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت در برگزاری دوره های آموزشی نیز منجر به محدود شدن  برگزاری دوره های آموزشی در شرکت گلتاش  نشد و با توجه به نیاز سازمان و تاکید مدیرعامل محترم سازمان بر عدم وقفه در امر توسعه کارکنان، واحد آموزش شرکت گلتاش توانست با رعایت کلیه الزامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری دوره های مورد نیاز پرسنل مانند دوره های آموزشی بدو استخدام و تجهیزات دوار را برگزارکند و همچنین با امکان سنجی برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی، بهره مندی عموم پرسنل از این  آموزش ها در آینده فراهم آورد.

با توجه به حساسیت اثر بخشی آموزش های سازمان، واحد آموزش شرکت گلتاش همواره تلاش داشته تا از معتبرترین مراکز آموزشی و  بهترین و مجرب ترین اساتید موجود در کشو بهره مند شود که حاصل آن همکاری با موسسات معتبری مثل، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی کشور، سازمان ملی استاندارد ایران، انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران، انجمن مدیریت صنایع ایران، آکادمی توف ایران و اساتیدی مثل ، دکتر ابوالعلایی، دکتر رحیمی،دکتر عرب شمالی و… حاصل این تلاش ها می باشد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش