شرایط دشوار اقتصادی هم نتوانست در خطوط تولید ما وقفه ایجاد کند
اسفند 16, 1399
تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش
اسفند 16, 1399
شرایط دشوار اقتصادی هم نتوانست در خطوط تولید ما وقفه ایجاد کند
اسفند 16, 1399
تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش
اسفند 16, 1399

علاوه بر پرداختن به مقوله برندینگ و تبلیغات، مسئولیت های اجتماعی را هم در برنامه خود داریم

مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده در آیین رو نمایی از محصولات جدید گلتاش :

علاوه بر پرداختن به مقوله برندینگ و تبلیغات، مسئولیت های اجتماعی را هم در برنامه خود داریم

همه تلاش ما در هلدینگ شوینده این است که در جهت جهش تولیدو صادرات و کاهش وارادات گام برداریم و حتی در سال آینده نیز این استراتژی را در دستور کار خود داریم.

علاوه بر پرداختن به مقوله برندینگ و تبلیغات، مسئولیت های اجتماعی را هم در برنامه خود داریم

به گزارش بیدنا، امیر علی نعمت الهی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده نیز طی سخنانی در آیین رو نمایی از محصولات جدید گلتاش با بیان این مطلب گفت: ما علاوه بر  این که بحث برندینگ و تبلیغات را در برنامه خود قرار داده ایم، در کنارآن به مسئولیت های اجتماعی نیز توجه ویژه ای داریم.

نعمت الهی یادآور شد: از همه همکاران ساعی خود در هلدینگ صنعت شوینده برای تلاش بی وقفه در عرصه کار و تولید تشکر می کنم، همچنین از شرکت به پخش که همواره در بخش فروش یار و یاور ما بوده اند.

توفیق افشارنژاد مدیرعامل شرکت گلتاش نیز اقدامات حاضر را در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید اعلام کرد و افزود: همه شرکت های گروه به ویژه پاکسان و به پخش در موفقیت امروز شرکت گلتاش دخیل هستند و در سال مالی ۲۰۲۰ زحمات بسیاری را متحمل شدند.

وی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و تولیدات این شرکت در سال مالی ،۲۰۲۰ از تلاش و پشتکار شبانه روزی پرسنل حود قدردانی کرد و گفت : بی شک این موفقیت را مرهون توجه ،همراهی و همدلی گروه توسعه صنایع بهشهر هستیم.

گفتنی است در این مراسم :

  • قبل از رونمایی از محصولات جدید گلتاش، از سردیس و هم چنین پیمان نامه خانواده بزرگ توسعه ملی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رو نمایی شد.
  • به همین مناسبت سالن فرهنگی ورزشی شرکت گلتاش نیز به نام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
  • در جریان برگزاری این مراسم با اهدای لوح تقدیر و دسته گل از اقدامات موثر و تلاش های هفت تن از معاونین شرکت گلتاش قدردانی شد.
  • حسین معین زاد معاون معاون برنامه ریزی و توسعه وبشهر در سخنانی به اهمیت موضوع برندینگ در شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر پرداخت.
  • بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت پخش به عنوان یکی از مدیران پیشکسوت گروه به پاس خدمات ارزشمند خود لوح تقدیری دریافت کرد.
  • یاراحمدی معاون بازاریابی، برندینگ و فروش شرکت گلتاش و شرافت پور مدیربازاریابی این شرکت در پایان مراسم به معرفی محصولات رو نمایی شده و ارایه گزارشی از روند تولید این محصولات پرداختند.
  • به دلیل همزمانی این رویداد با روز درختکاری چند اصله درخت نیز توسط مدیران عامل وبانک و وبشهر در محل کارخانه گلتاش کاشته شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش