کسب نشان عالی مدیر سال توسط مهندس یزدان کرمی مدیرعامل شرکت گلتاش
تیر 31, 1398
حضور شرکت گلتاش به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز
تیر 31, 1398
کسب نشان عالی مدیر سال توسط مهندس یزدان کرمی مدیرعامل شرکت گلتاش
تیر 31, 1398
حضور شرکت گلتاش به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز
تیر 31, 1398

نشست هم اندیشی مدیران ارشد و اعضا هیئت مدیره شرکت هلدینگ صنعت شوینده و شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر

نشست هم اندیشی مدیران ارشد و اعضا هیئت مدیره شرکت هلدینگ صنعت شوینده وشرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر

[masterslider id="45"]

نشست هم اندیشی مدیران ارشد و اعضا هیئت مدیره شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر روز شنبه در محل شرکت گلتاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، این نشست به ریاست آقای مهندس داراب وکیلی مدیرعامل شرکت هلدینگ صنعت شوینده و حضور تعداد زیادی از مدیران ارشد و اعضا هیات مدیره شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر به منظور بهره مندی از خرد جمعی و تبادل نقطه نظرات ، تجربیات و با هدف بهبود بخشی وضعیت موجود و ارتقاء سطح کیفی و تولید و تهیه مواد اولیه در شرایط تحریم  صبح روزشنبه مورخ ۲۹ تیر سال جاری در محل سالن جلسات شرکت گلتاش برگزار گردید.

آقای مهندس یزدان کرمی ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر ، از برگزاری این جلسات ابراز خرسندی نموده و بررسی و  به اشتراک گذاری مسائل موجود را گام موثری در حل مشکلات مربوط با تولید در شرایط فعلی خواندند.

سپس، در ادامه آقای مهندس داراب وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده با اشاره به تاثیر برگزاری این جلسات گفت: این جلسات هم اندیشی باعث می شود که به هم افزایی برسیم و با شناسایی مشکلات و چالش های مشترک برای رفع آن اقدام عملیاتی انجام دهیم وی با تاکید بر اینکه مواد صنعتی فصل مشترک همه شرکت های عضو هلدینگ صنعت شوینده است گفت: باید با استفاده از توان داخلی در جهت قطع وابستگی به مواد اولیه خارجی گام برداریم تا بتوانیم بیش از گذشته قیمت تمام شده محصولات را کنترل و کاهش دهیم.

در ادامه، مدیران شرکت گلتاش هر یک در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت کاری و بیان تنگناها و چالش های موجود در این شرکت پرداختند .

 درانتهای این نشست ، آقای مهندس حسین طاهری از اساتید برتر حوزه مدیریت در خصوص مسائل مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار به ارائه سخنرانی و تشریح و توضیح این مقوله پرداخت.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش