آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت گلتاش در روزهای آینده
شهریور 7, 1400
رونمایی از محصولات جدید گلتاش و بهره‌برداری از تجهیزات جدید/ حمایت از تولید ملی و نقش مهم گلتاش در کاهش بیکاری
شهریور 7, 1400
آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت گلتاش در روزهای آینده
شهریور 7, 1400
رونمایی از محصولات جدید گلتاش و بهره‌برداری از تجهیزات جدید/ حمایت از تولید ملی و نقش مهم گلتاش در کاهش بیکاری
شهریور 7, 1400

نهضت کاهش هزینه‌ها در شرکت گلتاش/ عمل به اقتصاد مقاومتی به منظور رشد اقتصادی

مدیرعامل شرکت گلتاش با بیان اینکه نهضت کاهش هزینه ها با اقتدار کامل در شرکت گلتاش دنبال می شود، گفت: این شرکت توانسته بعنوان یک شرکت پیشتاز در صنایع کشور افتخارات زیادی کسب کند و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود، نهضت کاهش هزینه‌ها را عملیاتی کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشارنژاد با اشاره به اهمیت توجه به کاهش هزینه‌ها در شرکت گلتاش اظهار داشت: توجه به موضوع کاهش هزینه در شرکت‌های مختلف تولیدات داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار است و سیاست ما در زمینه اقتصاد مقاومتی بر این راستا معطوف شده است.
وی ادامه داد: ما در حال حاضر با چالش‌های بسیار مهمی روبرو هستیم و برای رسیدن به نقطه مد نظر خود در تولید، اقدامات جدی صورت می‌دهیم و نیاز است برای رسیدن به هدف نهایی تلاش های بیشتری انجام شود.
مدیرعامل شرکت گلتاش بیان داشت: در حال حاضر در این شرکت درک مناسبی از کاهش هزینه ها و بهره‌وری وجود دارد و اقدامات ارزشمندی آغاز شده که امیدوارکننده است. با این حال لازم است کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در تمامی بخش‌های مختلف سازمان انجام و کار و تلاش بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.
وی با اشاره به اینکه باید بهره وری را ملموس‌تر و عملیاتی نمائیم افزود: اگر بخواهیم بهره وری را افزایش دهیم باید بیاندیشیم و کارهای سازمان را به دیگران واگذار نکنیم و از مزیت‌های سازمان به بهترین وجه ممکن استفاده نمائیم چرا که اگر پروژه ها را خودمان انجام دهیم علاوه بر افزایش دانش فنی و کاهش هزینه ها تولید اقتصادی به همراه خواهد داشت.
افشارنژاد بهبود مستمر فعالیت ها، افزایش کیفیت محصولات، کاهش ضایعات، کاهش زمان تأمین کالا، قطعات و مواد مصرفی را از جمله مسائل مهم در افزایش بهره وری شرکت بیان کرد و از همه معاونین، مدیران، مسئولین و کارکنان شرکت درخواست نمود نسبت به اجرای پروژه های هزینه ساز دقت بیشتری داشته باشند.
وی درباره جزئیات کاهش هزینه‌های صورت گرفته ادامه داد: با توجه به توقف یکی از خطوط تولید تیوپ در کارخانه گلتاش در سال ۱۳۹۹ و خرید تیوپ از شرکت های تولید کننده با تلاش صورت گرفته واحد بازرگانی گلتاش قطعه معیوب بعد از چندین ماه وارد کشور و روی خط نصب شد و میزان قابل توجهی در هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی شد.
مدیرعامل شرکت گلتاش تصریح کرد: همچنین استفاده از قطعاتی که تا پیش از این مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش هزینه‌ها به شمار می‌رفت.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر واحد تولید ادوات در مجموعه گلتاش وجود دارد، اما با ورود تجهیزات خریداری شده که بخشی از آن ظرف دو هفته آینده وارد کشور شده و بخش دیگری از آن تا شهریور ۱۴۰۰ حمل می‌شودو همچنین فعالیت های انجام شده در گذشته و طرح‌های توسعه تولید ادوات زمینه قابل توجهی برای ارتقای کاهش هزینه‌ها در شرکت انجام می‌شود.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش