دعوت مدیرعامل شرکت گلتاش از پرسنل این شرکت برای حضور پرشور در انتخابات
خرداد 29, 1400
لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت گلتاش اهدا شد
خرداد 29, 1400
دعوت مدیرعامل شرکت گلتاش از پرسنل این شرکت برای حضور پرشور در انتخابات
خرداد 29, 1400
لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت گلتاش اهدا شد
خرداد 29, 1400

آرامش و امنیت شغلی گلتاش باعث شد، تمرکزم به سمت رشد فرزندان برود

پدر یکی از نوجوانان موفق المپیاد ریاضی کشور
آرامش و امنیت شغلی گلتاش باعث شد، تمرکزم به سمت رشد فرزندان برود
تمرکز و آرامش شغلی در مجموعه‌های مختلف، همواره می‌تواند زمینه‌ساز رشد و پیشرفت افراد مختلف بشود و محیط کار، مهم‌ترین محل برای افزایش آرامش و امنیت شغلی افرادی است که برای آینده فرزندان خود برنامه دارند. علی خضرپور، یکی از همکاران شرکت گلتاش است که از ۱۵ سال پیش در این شرکت مشغول فعالیت است و به گفته خودش، حضور در شرکت گلتاش، زمینه آرامش و تربیت فرزندانی شایسته و نخبه را برای او فراهم کرده است.
افراد و مجموعه‌های مختلفی در موفقیت دانش‌آموزان نقش دارند، مانند جامعه، دبیران مدارس و مشاورین که در این میان نقش والدین بسیار پررنگ‌تر و مهم‌تر است و می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد. درواقع باید بگوییم خانواده‌ی یک فرد به علت اینکه بیشترین ارتباط و نزدیکی را با دانش‌آموزان دارند، می‌توانند در موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها نیز تأثیر بسزایی داشته باشند.
خضرپور از همکاران شرکت گلتاش به شمار می‌رود که فرزندش در المپیاد ریاضی موفق به کسب مقام شده است. گفت‌وگوی ما با این همکار تلاشگر گلتاش را در ادامه می‌خوانید:
-خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید و بفرمایید از چه سالی به گلتاش پیوستید؟
علی خضرپور هستم و از سال ۸۵ تاکنون در شرکت گلتاش مشغول به فعالیت ‌ام.
-زمانی که وارد مجموعه شدید در چه بخشی مشعول بودید و هم اکنون در کدام قسمت مشعول به خدمت هستید؟ و آیا از شعل و محیط کار خود راضی هستید‌؟
از ابتدا تا کنون من در واحد فنی بخش تاسیسات مشغول به کار هستم.
من به شغل و حرفه خود افتخار میکنم و اگر فرصت دوباره داشتم باز هم همین شغل را انتخاب می‌کردم.
شنیده ایم که فرزند شما در المپیاد هوش‌برتر موفق به کسب مقام شده است. لطفا برای خوانندگان ما توضیح دهید.
بله دختر من در آزمون استعداد یابی که از طرف انجمن ریاضی‌دانان جوان زیر نظر دانشگاه واترلو کانادا برگزار شد برگزیده شد و وارد این انجمن شد. هدف این انجمن استعداد یابی دانش‌آموزان نخبه سراسر کشور است و از طریق این انجمن در آزمون‌های جهانی که همه ساله برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
دختر من در آزمون هوش برتر از بین ۵ هزار شرکت کننده نخبه مقام هفدهم را کسب کرد و ماه گذشته نیز در آزمون ریاضی دانشگاه واترلو کانادا که بین ۸۰ کشور جهان شرکت برگزار شد شرکت کرد که هنوز نتایج آن اعلام نشده است.
نگاهتان به تحصیل فرزندتان چیست؟
پدر و مادرِ آگاهی که روش‌های درست برخورد با فرزند خود را می‌دانند و از روش‌های درست تربیتی استفاده می‌کنند، نقش مهمی در موفقیت و پیشرفت او در زندگی دارند و همه تلاش ما سربلندی و پیشرفت فرزندانمان است.
شرکت گلتاش چقدر باعث شد به تحصیل و پیشرفت فرزندنتان امیدوار شوید؟
همین که در محیط کارم امنیت شغلی وجود دارد باعث آرامش و تحصیل بهتر فرزندانم بوده است.
چه رویکردی برای آینده فرزندانتان دارید‌؟
باید آنها را راهنمایی کنیم و به آنها بگوییم که زندگی همیشه آن‌طور که تصور می‌کنیم و آرزو داریم پیش نمی‌رود و درمورد مسائل مهم زندگی مانند انتخاب شغل باید منطقی و عاقلانه تصمیم بگیرند. به‌جای بال‌و‌پر دادن به رؤیاپردازی‌ها و تصورات کودکانه باید آنها را به مسیر درستی هدایت کنیم تا بتوانند در زمینه‌ای فعالیت کنند که در آن استعداد دارند و ازنظرِ مالی نیز آیندهٔ آنها را تأمین خواهد کرد.
توصیه شما به سایر همکاران در تربیت فرزند چیست؟
باید روش هایی برای مطالعه صحیح به بچه‌هایمان بیاموزیم و همچنین این نکته را توجه کنیم که با دانش آموزان با توجه به شرایط سنی آن ها برخورد کنیم.
-چه درخواست یا صحبتی با مدیران، جهت بهبود اوضاع فرزندان پرسنل شرکت دارید؟
امیدوارم که مدیران محترم تا جایی که امکان دارد از استعداد فرزندان نخبه شرکت حمایت بکنند و باعث انگیزه بیشتر در پیشرفت آن‌ها باشند .

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش