پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت گلتاش بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
دی 21, 1401
گرامیداشت روز زن در  شرکت گلتاش
دی 21, 1401
پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت گلتاش بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
دی 21, 1401
گرامیداشت روز زن در  شرکت گلتاش
دی 21, 1401

پیام تبریک مدیرعامل شرکت گلتاش بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س)

مهرداد فیض‌پور، مدیرعامل شرکت گلتاش در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش, متن پیام به شرح زیر می‌باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، دخت نبی اکرم (ص) امروز به عنوان الگوی زنان و بالاتر از آن، الگوی همه‌ی آزاد مردان و حق طلبان شناخته می‌شود. نام گذاری روز میلاد آن بانوی بی همتا به عنوان روز مادر  و روز زن، اتفاقی شایسته است که از یک سو اهمیت مقام رفیع مادران و زنان را یاد آور است و از سویی دیگر اهمیت ضرورت توجه به آموزه های اخلاقی و منش فردی و اجتماعی بانوی بزرگ دو عالم “حضرت فاطمه (س) و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

حضور زنان ایران در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی و فناوری بر هیچ کس پوشیده نیست . حضوری موثر و اندیشمندانه در تولید علم، در عرصه های فرهنگ سازی و اندیشه پردازی و در لایه های کارشناسی ، همه و همه نشان می دهد که زمان آن فرا رسیده است که از این توان موثر اجتماعی استفاده بیشتری برای توسعه کشور عزیزمان صورت پذیرد.

 اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، این میلاد فرخنده را به تمامی بانوان ایران زمین به ویژه بانوان فعال در شرکت گلتاش تبریک و تهنیت عرض می کنم  و امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به جامعه، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.

مهرداد فیض‌پور

مدیرعامل شرکت گلتاش

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش