سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است
اردیبهشت 11, 1401
مدیرعامل گلتاش منصوب شد
اردیبهشت 11, 1401
سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است
اردیبهشت 11, 1401
مدیرعامل گلتاش منصوب شد
اردیبهشت 11, 1401

پیام سرپرست شرکت گلتاش به مناسبت روز کارگر

بهرام خسروی، سرپرست شرکت گلتاش طی پیامی هفته کار و کارگر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، بهرام خسروی، سرپرست شرکت گلتاش در پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت‌ماه، هفته کار و کارگر را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است»
مقام معظم رهبری ((مدظله العالی))

یازدهم اردیبهشت فرصتی است برای تجلیل و پاسداشت مجاهدت‌های تلاشگران عرصه کار و تولید، بی‌تردید تکریم کارگران تکلیفی است که همواره بر دوش جامعه است و مختص روزی خاص نیست اما نام‌گذاری این روزبه نام کار و کارگر خود نشان از اهمیت و جایگاه ارزشمند این قشر از افراد جامعه در رشد و تعالی اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

کارگران زیربنایی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را به‌سوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه حیات مطلوب بشریت است برای همگان رقم می‌زنند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در این مسیر نشاءت گرفته از رشد و پویایی فکر و بسط خردورزی است، پس هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوان هنرمند کارگران به بهترین شکل ممکن بهره برد، توسعه و پیشرفت آن شکوفایی دوچندان خواهد یافت.

این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم در شرکت گلتاش تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش خانواده شرکت شرکت گلتاش که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگزاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین با تمام ظرفیت خود گام‌های مؤثری در این جهت برداریم.

بهرام خسروی
سرپرست شرکت گلتاش

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش