در راستای رفع موانع تولید؛ توسعه خطوط تولیدی محصولات بهداشتی شرکت گلتاش عملیاتی می‌شود
دی 13, 1400
گلتاشی‌ها با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند
دی 13, 1400
در راستای رفع موانع تولید؛ توسعه خطوط تولیدی محصولات بهداشتی شرکت گلتاش عملیاتی می‌شود
دی 13, 1400
گلتاشی‌ها با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند
دی 13, 1400

پیام عضو هیات مدیره شرکت گلتاش به مناسبت دهه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

عضو هیات مدیره شرکت گلتاش، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، مهرداد فیض‌پور با صدور پیامی فرا رسیدن ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن پیام چنین آمده است:
فاطمیه ایام حزن اهل بیت (ع) در مصیبت مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) است که شیعیان جهان را به یاد برترین بانوی زنان عالم می اندازد و در عزای وی به سوگ می‌نشاند و در مظلونیت آن بانوی دو عالم ندبه سر می‌دهند (الهم عجل الولیک الفرج) و براستی از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم می‌آموزند.

شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه تاریخی نیست، بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان ولی امر مسلمین است.

بی شک همزمانی ایام فاطمیه با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، غم این ایام را دوچندان خواهد کرد.

مردی که فقدان وجود نازنینش هنوز بر سینه‌ها سنگینی می‌کند و تنها وعده صادقانه پروردگار در پیروزی نهایی مستضعفین و شور انتقام الهی است که عاشقان آرمان مقاومت را در غم فراق آن یار عزیز، نگاهبان است.

اینجانب فرارسیدن ایام حزن انگیز را به تمامی انسان‌هایی که دل در گرو آزادی و ظلم ستیزی دارند، تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی مسالت دارم که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهدای مظلوم و ادامه راه پاکشان یاری فرماید.

مهرداد فیض پور
عضو هیات مدیره شرکت گلتاش

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش