علاوه بر پرداختن به مقوله برندینگ و تبلیغات، مسئولیت های اجتماعی را هم در برنامه خود داریم
فروردین 1, 1400
گلتاش، شرکت برگزیده پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ
فروردین 1, 1400
علاوه بر پرداختن به مقوله برندینگ و تبلیغات، مسئولیت های اجتماعی را هم در برنامه خود داریم
فروردین 1, 1400
گلتاش، شرکت برگزیده پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ
فروردین 1, 1400

تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش

تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش

تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش
مدیرعامل شرکت گلتاش تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب در این شرکت خبر داد و گفت: بعد از جهش تولید و کشف موانعی که سد راه تولیدکنندگان بود، اینبار نگاه‌های مشکل گشا باید سمت موانع و رفع آن‌ها حرکت کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشارنژاد با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و سال ١۴٠٠ به هموطنان و کارکنان شرکت گفت: خداوند منان را سپاسگذاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.

وی ادامه داد: فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

مدیرعامل شرکت گلتاش با اشاره به ضرورت نگاه ویژه عملیاتی به رفع موانع تولید در کشور گفت: آغاز سالی جدید برای ایران با نام گذاری سال ۱۴۰۰ توسط رهبر انقلاب، راهی طولانی اما نوید بخش برای تولید است.
وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ طبق بیانات مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده که حرکت در این مسیر خط مشی و راهبرد اصلی در شرکت گلتاش قرار می گیرد و همچنان که سال گذشته نیز حرکت در مسیر جهش تولید با افزایش اشتغالزایی در این شرکت نمود پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت گلتاش با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ طبق بیانات مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، تصریح کرد: از نخستین ساعات امروز، کارگروه تحقق این شعار‌ راهبردی در شرکت گلتاش تشکیل شده و فعالیت عملیاتی در این خصوص صورت‌گرفته است.
وی افزود: رویکرد ما این است که حرکت در این مسیر خط مشی و راهبرد اصلی در شرکت گلتاش قرار گیرد و همچنان که سال گذشته نیز حرکت در مسیر جهش تولید با افزایش اشتغالزایی در این شرکت نمود پیدا کرد؛ در سال جدید این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می شود تا بتوانیم در این مسیر به الگویی برای کل کشور تبدیل شویم.

افشارنژاد بیان داشت: تاکیدی که در سال جدید نیز مورد توجه رهبر معظم انقلاب صورت گرفته نشانگر عنایت جدی ایشان بر احیای تولید و گسترده شدن سفره تمام صاحبان کسب و کار در دنیاست. 
مدیرعامل شرکت گلتاش اضافه کرد: سال تولید، مانع زدایی و پشتیبانی از تولید که در سه بخش الهام بخش جدی برای پایان دولت دوازدهم و آغاز دولت سیزدهم خواهد بود.
وی اضافه کرد: این شعار تنها به بدنه های دولتی اشاره ندارد و هشدار مهمی برای رونق بخش خصوصی و همت نخبگان و کارآفرینان است که باید در این خصوص محقق شود.

وی‌با اشاره به مشکلات حوزه تولید در سال گذشته افزود: در سال ١٣٩٩، شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داد و همکاران ما در شرکت گلتاش، روزهای پراضطراب و سختی را پشت سر گذاشتند.

توفیق‌ افشارنژاد در پایان خطاب به پرسنل زحمت کش شرکت گلتاش اضافه کرد: امیدوارم جان و دلتان با توفیق ارتباط دائمی و عمیق با خدای سبحان همواره پر طراوت و شاداب باشد و در سایه توجهات حضرت زهرای اطهر(س)، بهترین تقدیر برای کشورمان رقم بخورد و از خداوند بزرگ مسئلت دارم که به ما همدلی و توانمندی بیشتر عطا فرماید و در سال جدید نیز شاهد توسعه و پیشرفت برنامه های شرکت گلتاش باشیم.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش