تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش
فروردین 14, 1400
تقدیر از پرسنل منابع انسانی شرکت گلتاش همزمان با روز ملی منابع انسانی
فروردین 14, 1400
تشکیل کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در شرکت گلتاش
فروردین 14, 1400
تقدیر از پرسنل منابع انسانی شرکت گلتاش همزمان با روز ملی منابع انسانی
فروردین 14, 1400

گلتاش، شرکت برگزیده پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ

شرکت گلتاش به عنوان شرکت برتر در بکارگیری مدل عالی بازاریابی و برندینگ مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، در مراسم تقدیر از شرکت های تولیدی و صاحب برند در حوزه بازاریابی و بازرگانی ، شرکت گلتاش به عنوان شرکت برتر در بکارگیری مدل عالی بازاریابی و برندینگ مورد تقدیر قرار گرفت .

از اواخر سال ۱۳۹۸ شرکت گلتاش توسط تیم تخصصی اتاق بازرگانی در حوزه بازرگانی و بازاریابی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که در نهایت به عنوان شرکت برتر در حوزه پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ انتخاب گردید.

محمد شرافت‌پور، مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت گلتاش بیان کرد: مهمترین شاخص در موفقیت فعالیت های برندینگ شرکت گلتاش، تحلیل بازار دقیق و پیش بینی علمی تحولات بازار آینده در جهت گرفتن سهم بازار برندهای خارجی که بدلیل ممنوعیت واردات و افزایش نرخ ارز سهم بازار خود را به مرور از دست دادند.

شرافت پور همچنین در خصوص عملکرد مجموعه گلتاش در خلق برندهای جدید گفت: پیاده سازی برنامه های یکپارچه ارتباطات بازاریابی، هویت سازی یکپارچه این برندها در راستای پوشش تمام سلایق موجود در بازار از دیگر عمده شاخص هایی بود که سبب برگزیده شدن شرکت گلتاش گردید.

محمد یاراحمدی معاون بازاریابی و فروش شرکت گلتاش نیز در این خصوص اشاره کرد: شرکت گلتاش به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی کشور، در میان مجوعه های تحت مدیریت گروه توسعه ملی و هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، بعد از سال ها دوباره در خلق برندهای جدید توانست بخوبی عمل کند و برای اولین بار بتواند مدل عالی بازاریابی و برندینگ را بخوبی پیاده سازی نماید.

شایان ذکر است شرکت گلتاش در کنار فعالیت های بازاریابی و فروش برندهای نام آشنای شبنم، نسیم، پونه، سیو،…طی یکسال و نیم گذشته خلق برند گلبو و ریبرندینگ برندهای دنتامکس و آرومکس را تحت مدیریت واحد بازاریابی این شرکت آغاز کند و در حال حاضر در مرحله عرضه به بازار می باشند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش