بازدید نمایندگان جامعه پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش‌
مرداد 11, 1399
به بهانه سالروز تاسیس گلتاش
مرداد 11, 1399
بازدید نمایندگان جامعه پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش‌
مرداد 11, 1399
به بهانه سالروز تاسیس گلتاش
مرداد 11, 1399

۳۸ سال با گلتاش

۱۰ مرداد امسال، جبهه بزرگ «گلتاش» سی و هشتمین سالروز آغاز فعالیت خود را گرامی می‌دارد؛ درست به وسعت عمر کودکی که در سال‌های نخستین انقلاب شکوهمند اسلامی، پای به عرصه جبهه سلامت کشور گذاشت و بعد از چهار دهه، افتخار میزبانی نزدیک به ۵۰۰ نفر از تلاشگران این عرصه را دارد.

و گلتاش، همین شرکتِ نوپای ابتدای انقلاب، امروز افتخار آن را دارد که در شهرک صنعتی مبارکه، در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا، قد علم کند.

نگاهی به چهار دهه فعالیت شرکت گلتاش، به خوبی نشان می‌دهد که می‌توان با پشتوانه کار و تلاش و تکیه بر جوانان بومی این خطه، اتفاقی بزرگ در کشور رقم زد. اتفاقی که با تلاش حدود ۱۰ نفر از تلاشگران این عرصه آغاز شد و امروز با فعالیت ۴۶۷ نفر به صورت مستقیم و ده‌ها هزار نفر به صورت غیرمستقیم، کار خود را ادامه می‌دهد.

گلتاش در طول نزدیک به ۴ دهه فعالیت خود، افتخارات بزرگی در عرصه‌های مختلف بدست آورده و در تهیه و تولید انواع مواد و محصولات شوینده و پاک کننده بهداشتی و آرایشی و مواد صنعتی مرتبط اقدامات مهمی را رقم زده است.

تولید انواع خمیردندان، شامپو، فوم دستشویی، مایع دستشویی، صابون های بهداشتی، کرم، نرم کننده موی سر، ژل و محلول ضدعفونی کننده دست، محصولات صنعتی و ادوات بسته بندی در کنار توجه به ظرفیت‌های مختلف بهداشتی در سراسر کشور، گلتاش را به عنوان یک برند حامیِ سلامت مردم، در کشور مطرح کرده است.

این کارخانه با ۴۲۷۰۰ مترمربع مساحت و حدود ۲۱۲۰۰ مترمربع زیربنا فضای گسترده‌ای را برای تولید انواع محصولات بهداشتی، فراهم کرده تا گام کوچکی در راستای تحقق اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی ایران، بردارد.

سالروز تأسیس این شرکت، بهانه‌ای برای قدردانی از تلاش‌هایی است که در طول چهار دهه گذشته، برای سلامت مردمان ایران‌زمین، صورت گرفته و گلتاش را به عنوان حامی بزرگ سلامت کشور، معرفی کرده است.

به امید آنکه بتوان، در مسیر اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش گام برداشت.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش