بازدید منتخب مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از شرکت گلتاش
اسفند 29, 1398
مراسم تودیع و معارفه رییس هیات مدیره  شرکت گلتاش
اسفند 29, 1398
بازدید منتخب مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از شرکت گلتاش
اسفند 29, 1398
مراسم تودیع و معارفه رییس هیات مدیره  شرکت گلتاش
اسفند 29, 1398

۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده به شهرستان مبارکه اختصاص پیدا کرد

۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده به شهرستان مبارکه اختصاص پیدا کرد

[masterslider id="81"]

با توجه به درخواست و مکاتبه قبلی سعیدی نماینده شهرستان مبارکه از شرکت گلتاش، ۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده به شهرستان مبارکه اختصاص پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در بازدید از شرکت گلتاش در شهرک صنعتی مبارکه، از تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت برای تولید ژل و مواد ضد عفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا با اهدا گل تقدیر کرد.
یزدان کرمی، مدیرعامل شرکت گلتاش در این بازدید با اشاره به مشکلات این شرکت گفت: متاسفانه توزیع ژل و محلول ضدعفونی کننده در این شرکت زیر نظر سازمان غذا و دارو تهران می‌باشد و توزیع این محصولات را در استان با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در این خصوص اتفاقات مثبتی صورت گیرد، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش مسئولان استان اصفهان و حمایتی که از این تلاشگران عرصه صنعت صورت می‌گیرد، اتفاقات مثبتی در این خصوص صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت گلتاش ادامه داد: نباید فراموش کرد که کارکنان زحمتکش این شرکت، در حال حاضر در خط مقدم جبهه مقابله با ویروس کرونا هستند و باید با حمایت مناسب از تلاش این کارکنان، زمینه بهبود شرایط را فراهم کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده مبارکه که در روزهای آغازین درتامین الکل این شرکت حساسیت مسئولان را برانگیخت و به شرکت کمک‌های بسیاری صورت داد، اظهار داشت: امیدوار هستم روند حمایت از شرکت ادامه پیدا کند تا ما نیز بتوانیم به وظیفه خود در خدمت‌رسانی به مردم شریف کشور بهتر عمل کنیم.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، ضمن بازدید از خطوط تولید از روند فعالیت و مشکلات این کارخانه برای تولید و توزیع ژل و محلول ضد عفونی کننده قرار گرفت.

وی در بازدید از انبار شرکت گلتاش ضمن گلایه از عدم توزیع محلول و ژل ضدعفونی کننده در استان اصفهان گفت: باید این محصولات اول در سطح استان و مازاد آن به بقیه استان ها توزیع شود.
سعیدی ضمن ابراز امیدوراری حل مشکلات شرکت گفت: عدم توزیع ژل و محلول ضدعفونی کننده در استان را از وزارت بهداشت و مسئولین استان پیگیری خواهم کرد.

وی با انتقاد از روند مدیریت توزیع مواد ضدعفونی در سطح استان اصفهان گفت: مهمترین مسئله درباره این موضوع تکمیل ظرفیت انبار‌ها بود و این مسئله، باعث گلایه من شد و من بارها به مسئولان اعلام کردم با توجه کمبود ژل و محلول ضد عفونی کننده در مراکز درمانی و داروخانه‌های خصوصی و دولتی، و همچنین کمبود این مواد در بیمارستان‌ها الخصوص بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان مبارکه، ضرورت مدیریت در این خصوص احساس می‌شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در این زمینه، انبارهای پری بود که اگر توزیع شود، نیاز استان و حتی بخشی از نیاز کشور را برطرف می‌کرد و مدیریت در توزیع ، زمینه رفع نیاز اقلام در بازار برای مردم استان و شهرستان و ظرفیت در انبارها را فراهم می‌کرد، بنابراین باید در این خصوص، مدیریت صحیحی صورت می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل و کارکنان شرکت های تولید مواد بهداشتی نیز در کنار کادر درمانی و پرستاران زحمت‌کش کشورمان در خط مقدم هستند و باید قدردان تلاش‌های این عزیزان بود.

گفتنی است، در پایان این بازدید مقرر شد شرکت گلتاش وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر پنج هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده به شهرستان مبارکه به منظور مقابله با ویروس کرونا در سطح معابر این شهرستان اهدا کند تا حمایت همه جانبه خود را در راه مقابله با این ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان انجام دهد.
.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش