گلتاش، شرکت برگزیده پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ
فروردین 25, 1400
صیانت از نیروی انسانی از مشخصه های مهم گلتاش
فروردین 25, 1400
گلتاش، شرکت برگزیده پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ
فروردین 25, 1400
صیانت از نیروی انسانی از مشخصه های مهم گلتاش
فروردین 25, 1400

تقدیر از پرسنل منابع انسانی شرکت گلتاش همزمان با روز ملی منابع انسانی

همزمان با روز ملی منابع انسانی از پرسنل واحد منابع انسانی شرکت گلتاش تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، همزمان با ۲۵ فرودین، روز ملی منابع انسانی، همکاران پرتلاش و چهره‌های توانمند واحد منابع انسانی شرکت گلتاش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از پرسنل منابع انسانی زحمتکش این شرکت که تلاشگران خط مقدم جبهه سلامت هستند، با اهدای گل مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

زویا حقیقی، مدیر منابع انسانی شرکت گلتاش با اشاره به اهمیت توجه به موضوع منابع انسانی و نیروی انسانی در این شرکت گفت: شرکت گلتاش به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه سلامت کشور، توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی خود را مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه این شرکت در گروه توانمندسازی و افزایش انگیزه‌های منابع انسانی ارزشمند این شرکت به شمار می‌رود، ادامه داد: رویکرد این شرکت از دیرباز، توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی خود بوده و در این راستا نگاه ما، توانمندسازی و افزایش انگیزه‌های این چهره‌های توانمند است.

مدیر منابع انسانی شرکت گلتاش با اشاره به ضرورت توجه و قدردانی از نیروی انسانی ادامه داد: این شرکت با یک فرهنگ سازمانی قوی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به دنبال ارتقای جایگاه خود در حوزه تولیدی بوده و در این راستا نگاه ویژه به نیروی انسانی را مد نظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم که در سال ۱۴۰۰ با رویکردهای ارتقای دانش فنی پرسنل، افزایش توجه به دیدگاه‌های آنها و توانمندسازی این نیروهای تلاشگر، در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار سال گام برداریم.

گفتنی است، پیشنهاد ثبت روز ۲۵ فرودین به عنوان روز ملی منابع انسانی در سال ۱۳۹۷ به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور ارائه و تصویب شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش