پیام تبریک مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت نیمه شعبان
اسفند 28, 1401
تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان وظیفه همگانی است
اسفند 28, 1401
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت نیمه شعبان
اسفند 28, 1401
تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان وظیفه همگانی است
اسفند 28, 1401

تقسیم سود ۶٠٠ ریالی به ازای هر سهم شگل

تقسیم سود ۶٠٠ ریالی به ازای هر سهم شگل

مجمع عمومی عادی سالیانه برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠١ و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گلتاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠١ ، ساعت ٩ صبح روز چهارشنبه ٢۴ اسفند سال ١۴٠١ با حضور ۷۸٫۵۵ درصد صاحبان سهام در محل سالن همایش‌های مدیریت صنعتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه براساس ماده ۱۰۱ قانون تجارت، همایون باقری طادی به نمایندگی از شرکت مروارید هامون به عنوان رئیس مجمع، عباس شکور به نمایندگی از شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و اکبر محمودی به نمایندگی از شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه صنایع بهشهر به عنوان ناظر و مهرداد فیض‌پور مدیرعامل شرکت گلتاش به عنوان دبیر مجمع به عنوان هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلتاش انتخاب شدند و جلسه با حضور نماینده سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی رسمیت یافت.

در ادامه گزارش‌های مالی سالانه و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام توسط مدیرعامل شرکت گلتاش به حاضرین در جلسه ارائه شد.

مهرداد فیض‌پور با اشاره به چشم‌انداز و استراتژی‌های شرکت گلتاش گفت: شرکت گلتاش استمرار و افزایش سودآوری و ارزش‌آفرینی بلندمدت برای تمامی ذینفعان خود را هدف‌گذاری نموده است و تحقق واقعی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ارزش‌آفرینی و کسب منافع پایدار برای ذی‌نفعان و نقش‌آفرینی مناسب در رشد و توسعه پایدار اقتصادی کشور را دنبال می‌کند.

در ادامه این نشست با رأی حداکثری سهام‌داران، صورت‌های مالی شرکت گلتاش تصویب شد و تخصیص ۶٠٠ ریال سود به ازای هر سهم شرکت گلتاش مورد موافقت مجمع عمومی عادی سالیانه قرار گرفت.

گفتنی است در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه‌ اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار سال مالی ١۴٠٢ انتخاب شد.

در ادامه مجمع فوق العاده شرکت گلتاش نیز برگزار شد و اساسنامه آن به منظور تطبیق با آیین نامه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش