مصاحبه با آقای دکترفاطمی معاونت تحقیق، توسعه و تضمین کیفیت گلتاش
خرداد 20, 1398
جشن تولد پرسنل متولد سه ماهه اول سال در شرکت گلتاش برگزار شد
خرداد 20, 1398
مصاحبه با آقای دکترفاطمی معاونت تحقیق، توسعه و تضمین کیفیت گلتاش
خرداد 20, 1398
جشن تولد پرسنل متولد سه ماهه اول سال در شرکت گلتاش برگزار شد
خرداد 20, 1398

توسعه همکاری‌های دانش و فن‌آوری در شرکت گلتاش

توسعه همكاري‌هاي دانش و فن‌آوري در شركت گلتاش

در تاریخ ۱۱ خرداد ۹۸، شرکت گلتاش میزبان نمایندگانی از معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و شرکت کارآفرینان سبز خلیج فارس (زیرمجموعه گروه توسعه ملی) بود. در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس کرمی مدیریت عامل شرکت گلتاش، ضمن خیرمقدم به میهمانان و معرفی شرکت، به دستاوردهای شرکت گلتاش در ماه‌های اخیر و راهکارهای مواجهه با شرایط ایجاد شده پس از تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه کشورمان پرداختند.

سپس جناب آقای دکتر نیلفروشان، مدیریت محترم عامل شرکت کارآفرینان سبز خلیج فارس، اهداف برگزاری این نشست را حول چهار محور پژوهش در عرصه مواد اولیه، ادوات بسته‌بندی، ماشین‌آلات و فرایندها برشمردند و بر حمایت شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی از فعالیت‌های پژوهشی دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه تأکید نمودند. در ادامه معاونین و مدیران شرکت گلتاش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های جاری در این شرکت، به پرسش‌های میهمانان در رابطه با نوآوری در چهار حوزه اشاره شده پاسخ دادند.

پس از انجام بازدید از بخش‌های مختلف تولیدی در کارخانه، جلسه پایانی به منظور جمع‌بندی موضوعات مورد بحث در واحد تحقیق و توسعه برگزار شد. در خاتمه مقرر گردید تا پس از ارسال پاره‌ای اطلاعات توسط واحد تحقیق و توسعه، بررسی‌های لازم بر روی نیازمندی‌های تحقیقاتی مدنظر شرکت گلتاش توسط نمایندگان معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری انجام و نتیجه به این شرکت اعلام گردد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش