تقدیر از کارگران نمونه شرکت گلتاش به مناسبت هفته کار و کارگر
اردیبهشت 18, 1400
اصلاحیه پرداخت سود سهام
اردیبهشت 18, 1400
تقدیر از کارگران نمونه شرکت گلتاش به مناسبت هفته کار و کارگر
اردیبهشت 18, 1400
اصلاحیه پرداخت سود سهام
اردیبهشت 18, 1400

در شبهای لیالی قدر و ماه میهمانی خدا صورت گرفت؛ حمایت و تجلیل شرکت گلتاش از خانواده شهید مدافع حرم

با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت گلتاش با همراهی نماینده بنیاد شهید استان اصفهان از خانواده شهید مدافع حرم ( فاطمیون ) دیدار و تجلیل بعمل آمد و به تأسی از امیرالمؤمنین علی (ع) و برکات شبهای لیالی قدرخانواده‌ این شهید گرانقدر را را تحت پوشش خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولان شرکت گلتاش با حضور در منزل یکی از از شهدای تیپ فاطمیون دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار توفیق افشار نژاد، مدیرعامل شرکت گلتاش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم، رشادت آنان را در دفاع از حرم ائمه معصومین مهم دانست و عنوان کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگی ارزشمند و قابل تقدیر است و بی‌شک نتیجه رشادت‌های این شهدای والا مقام سربلندی دین اسلام و امنیتی است که امروز در کشور حاکم است.
مدیرعامل شرکت گلتاش در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم مایه افتخار و مباهات ملت ایران هستند و همچنان که این عزیزان پشتیبان و حافظ ارزش‌ها و اعتقادات ما بوده‌اند، کمترین کار برای خانواده آنان توجه و رفع مشکلاتشان است. لذا به واسطه این توفیق و حضور در میان شما از خداوند متعال ممنونیم و سعی داریم تا قدردان گوشه‌ای از این رشادت‌ها و از جان گذشتن‌ها باشیم.

لازم به ذکر است این شهید والا مقام مدافع حرم متولد سال ۱۳۵۹ کشور افغانستان و دارای ۴ فرزند می‌باشد، وی از شهدای تیپ فاطمیون بوده که در سال ۱۳۹۴ به فیض عظیم شهادت نائل شده و در حال حاضر تحت سرپرستی برادر شهیدش قرار دارد. لذا با هماهنگی بعمل آمده مقرر شد تا مجموعه شرگت گلتاش ضمن پرداخت کلیه هزینه‌های تحصیل و زندگی کودکان این شهید گرانقدر در رفع سایر نیازهای روزمره این خانواده حمایت هایی را داشته باشد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش