تقدیر مدیرعامل هلدینگ شوینده از فعالیت پرسنل شرکت گلتاش در ایام نوروز
فروردین 21, 1401
پیام سرپرست شرکت گلتاش به مناسبت روز کارگر
فروردین 21, 1401
تقدیر مدیرعامل هلدینگ شوینده از فعالیت پرسنل شرکت گلتاش در ایام نوروز
فروردین 21, 1401
پیام سرپرست شرکت گلتاش به مناسبت روز کارگر
فروردین 21, 1401

سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است

سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است

نماینده اجرایی رئیس جمهور در بازدید از شرکت گلتاش گفت: سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است و در این راستا باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدی شرکت گلتاش مد نظر قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، خرمی نماینده اجرایی رئیس جمهور، نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، ایروانی مدیرکل سرمایه‌گذاری استان اصفهان، کمیلی رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان و حقیقی رئیس سازمان صنعت معدن تجارت شهرستان مبارکه از شرکت گلتاش بازدید کردند.

نماینده اجرایی رئیس جمهور در این بازدید گفت: عملکرد شرکت گلتاش نشان می‌دهد این شرکت از سرمایه‌های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که عاشقانه، دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد آن‌ها کاملاً مشهود است.

خرمی اظهار داشت: سیاست دولت حمایت همه جانبه از کارگران و تولیدکنندگان است و هر کمکی لازم باشد جهت توسعه و برطرف سازی مشکلات شرکت گلتاش انجام می دهیم.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی رئیس جمهور به دنبال تسهیل‌گری و رفع موانع تولید بوده و این اولویت‌ها به دستگاه‌های اقتصادی گوشزد شده است.

مهدی رمضانی، مدیر کارخانه شرکت گلتاش ضمن تقدیر و تشکر از مهندس خرمی، نماینده اجرایی رئیس جمهور برای تدارک این بازدید از این شرکت، اظهار داشت: عواید و دستاوردهای شرکت گلتاش سراسر  مردم کشور را به طور مستقیم و غیر مستقیم در بر می گیرد و توسعه های خوبی در این شرکت در راستای شعار سال در نظر گرفته شده است.

رمضانی ادامه داد: با رفع مشکلات و محدودیت‌ها شرکت گلتاش به تولید بیشتر و مایوس شدن دشمنان این مرز و بوم دست خواهیم یافت.

در این بازدید که نمایندگان تعدادی از بانک‌ها نیز حضور داشتند، مشکلات بانکی و موانع تولیدی شرکت گلتاش مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل آن‌ها اتخاذ گردید.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش