گروه توسعه صنایع بهشهر، تجلی ۵۰ سال کار و تلاش صادقانه است
دی 20, 1399
گلتاش بر فراز قله توسعه و پیشرفت
دی 20, 1399
گروه توسعه صنایع بهشهر، تجلی ۵۰ سال کار و تلاش صادقانه است
دی 20, 1399
گلتاش بر فراز قله توسعه و پیشرفت
دی 20, 1399

پیگیری دغدغه‌های حوزه تولید و فروش محصولات/ چرخ تولید ملی نیازمند حمایت همه‌جانبه

پیگیری دغدغه‌های حوزه تولید و فروش محصولات/ چرخ تولید ملی نیازمند حمایت همه‌جانبه

[masterslider id="91"]

معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر عصر امروز از شرکت گلتاش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، باباگل‌زاده معاون امور شرکت‌ها گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر به همراه مدیران گروه توسعه صنایع ملی از شرکت گلتاش بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات این شرکت قرار گرفتند.

افشارنژاد، مدیرعامل شرکت گلتاش در این بازدید با اشاره به ضرورت توجه به دغدغه‌های این شرکت و‌ حمایت از آن گفت: متأسفانه در حال حاضر شرکت با مشکلات فراوان از جمله بالا بودن نرخ ارز، بی ثباتی نرخ ارز ، مشکلات نقدینگی برای تامین سرمایه در گردش و طرح های سرمایه گذاری و محدودیت های فروش محصول به عنوان گلوگاه شرکت های صنعت شوینده، دست و‌ پنجه نرم می‌کند که باید برای رفع این مشکلات اقدامات جدی انجام داد.

وی ‌با بیان اینکه چرخ تولید ملی نیازمند حمایت همه‌جانبه است، تصریح کرد: امیدوار هستم که در سال جهش تولید، بتوان ظرفیت مناسبی برای رفع مشکلات شرکت و افزایش زمینه فروش و نقدینگی آن فراهم کرد.

باباگل‌زاده، معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر نیز در این بازدید با اشاره به اقدامات موثر شرکت گلتاش در روند تولید و‌ خط مقدم تولید ملی گفت: بدون شک از هیچ کوششی برای رفع مشکلات شرکت گلتاش دریغ نخواهیم کرد و رویکرد ما در این زمینه، حمایت به منظور رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: امسال با تدبیر رهبر معظم انقلاب عنوان جهش تولید نامگذاری شده بنابراین شرکت‌های زیر مجموعه گروه توسعه ملی باید در راستای تحقق این عنوان برنامه عملیاتی و راهکارهای اجرایی ارائه دهند.

معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر خاطرنشان کرد: اولویت ما، حمایت از این شرکت پرتلاش به منظور ارتقای سهم آن در بازار و تداوم روند تولید ملی بوده و امیدوار هستم که با عبور از مشکلات مختلف نظیر تحریم‌ها و بی‌ثباتی اقتصادی متأثر از آن، از پسِ این چالش نیز برآییم.

در این بازدید بابا‌گل‌زاده ضمن بازدید از خصوط تولید و آزمایشگاه‌های تحقیقات و تضمین کیفیت در جریان مراحل تولید محصولات شرکت گلتاش نیز قرار گرفت.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش