آگهی فروش ضایعات
اردیبهشت 5, 1403
حضور شرکت گلتاش در اکسپو ایران
اردیبهشت 5, 1403
آگهی فروش ضایعات
اردیبهشت 5, 1403
حضور شرکت گلتاش در اکسپو ایران
اردیبهشت 5, 1403

افتتاح خط نشانه‌گذاری شامپو شبنم بر اساس شناسه رهگیری و ردیابی یکتا در شرکت گلتاش

در آستانه هفته کار و کارگر صورت گرفت؛ افتتاح خط نشانه‌گذاری شامپو شبنم بر اساس شناسه رهگیری و ردیابی یکتا در شرکت گلتاش

خط نشانه‌گذاری شامپو شبنم بر اساس شناسه رهگیری و ردیابی یکتا در شرکت گلتاش به عنوان اولین شرکت شوینده در ایران با حضور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، اطمینان از کیفیت و اصالت اقلام سلامت محور شامل دارویی، خوراکی، آرایشی و بهداشتی، یکی از بزرگترین دغدغه‌های جامعه امروز است چرا که توزیع کالاهای غیر اصل و ناسالم می‌تواند برای سلامت، اقتصاد، فرهنگ جامعه و مردم آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری ایجاد کند.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: تامین مالی شرکت‌ها، دارای الویت است و مدیریت هزینه‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرید.

مرادی همچنین تبدیل دارایی‌های غیر مولد به دارایی مولد را مورد تاکید قرار داد و فروش هیبریدی را از ضرورت‌های شرکت گلتاش اعلام کرد.

بنابراین کنترل، نظارت و ردیابی این محصولات از مبدا تولید تا عرضه کالا بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌های اطمینان از اصالت و سلامت این کالاها به منظور شناسایی و ردیابی، استفاده از برچسب‌ اصالت است. Unique Identifier: UID یا شماره شناسایی منحصر به فرد، یکی از مشخصاتی است که بر روی برچسب­های اصالت کالا درج شده و منحصرا مربوط به هر بسته کالای سلامت محور است.

افتتاح خط نشانه گذاری شامپو شبنم در شرکت گلتاش باحضور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده به عنوان اولین شرکت شوینده در ایران افتتاح شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش