مجوز افزایش سرمایه گلتاش صادر شد
بهمن 7, 1399
دستاوردهای گلتاش در سال های اخیر مرهون پایپندی به نظام های مدیریتی و اصرار بر نوآوری است
بهمن 7, 1399
مجوز افزایش سرمایه گلتاش صادر شد
بهمن 7, 1399
دستاوردهای گلتاش در سال های اخیر مرهون پایپندی به نظام های مدیریتی و اصرار بر نوآوری است
بهمن 7, 1399

تقدیر مدیران گمرک استان اصفهان از مدیرعامل شرکت گلتاش

مدیران گمرک استان اصفهان در روز جهانی گمرک به سبب دریافت تندیس طلایی صادرات از مدیرعامل شرکت گلتاش تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، مدیران گمرک استان اصفهان در روز جهانی گمرک به سبب دریافت تندیس طلایی صادرات در بیست و چهارمین همایش تجلیل از صادر کنندگان نمونه و ممتاز کشور از توفیق افشارنژاد مدیرعامل این شرکت تقدیر کردند.

معاون فنی اداره گمرک استان اصفهان گفت: شرکت گلتاش یکی از افتخارات استان اصفهان بوده که با هدایت مهندس افشارنژاد توانسته شرایط سخت تحریم و کرونا باوجود فشار اقتصادی و شرایط سخت عملکرد خوبی در حوزه صادرات از خود به نمایش بگذارد.

علیرضا دیان اردستانی ضمن تبریک به مجموعه گلتاش برای کسب عنوان صادر کننده برتر گفت: برای افزایش توان رقابتی واحدهای تولیدی باید حمایت از این واحدها افزایش یابد و بدین منظور برنامه هایی در زمینه آموزش، دریافت مجوزها و برخی تفویض اختیارها در گمرک اصفهان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات این شرکت را مورد توجه قرار می‌دهم، خاطرنشان کرد: برای پیگیری رفع مشکلات این شرکت در تامین و ترخیص مواد اولیه از مدیر کل کمرگ را پیگیر خواهم شد.

مدیر عامل شرکت گلتاش ضمن تبریک روز جهانی گمرک گفت: از مدیریت و پرسنل گمرک استان اصفهان که با همکاری دلسوزانه در روند ترخیص مواد اولیه از تولیدکنندگان حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم.

افشارنژاد اضافه کرد: رویکرد شرکت گلتاش، رویکردی صادراتی می‌باشد و مدیران این شرکت در سال “جهش تولید” توانستند رشد صد در صدی در حوزه صادرات داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گلتاش با اشاره به مشکلات عدیده داخلی و تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی گفت: شرکت گلتاش موفق شد در عرصه صادرات کشور که همچنان استوار و مقاوم در بازارهای منطقه‌ای و جهانی فعالیت کند و پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را در بازارهای جهانی برافراشته نگه‌ دارد و تندیس صادرکننده نمونه ملی در حوزه آرایشی و بهداشتی را به خود اختصاص دهد.

در این مراسم مدیران گمرک استان اصفهان ضمن بازدید از خصوط تولید و آزمایشگاه‌های تحقیقات و تضمین کیفیت در جریان مراحل تولید محصولات شرکت گلتاش نیز قرار گرفتند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش