پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
دی 12, 1400
پیام عضو هیات مدیره شرکت گلتاش به مناسبت دهه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
دی 12, 1400
پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
دی 12, 1400
پیام عضو هیات مدیره شرکت گلتاش به مناسبت دهه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
دی 12, 1400

در راستای رفع موانع تولید؛ توسعه خطوط تولیدی محصولات بهداشتی شرکت گلتاش عملیاتی می‌شود

در راستای رفع موانع تولید؛

توسعه خطوط تولیدی محصولات بهداشتی شرکت گلتاش عملیاتی می‌شود

مدیرعامل شرکت گلتاش از بهره‌برداری سایت ٢ گلتاش به ابعاد ١٠ هزار متر با رویکرد توسعه خطوط تولیدی محصولات جدید این شرکت و در راستای رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشار نژاد گفت: سایت ٢ شرکت گلتاش به ابعاد ١٠ هزار متر در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با رویکرد توسعه محصولات جدید این شرکت به مبلغ ١۴٠ میلیارد ریال سال گذشته خریداری شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رویکردهای توسعه‌ای در شرکت گلتاش تصریح کرد: مقرر شده این کارخانه در چهار فاز اجرایی مورد اجرا قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گلتاش با اشاره به فاز یک این پروژه گفت: انتقال و راه اندازی دستگاه‌های خریداری شده به سایت ٢ گلتاش که شامل خرید و انتقال دو دستگاه تزریق جهت تولید کپ و شولدر خمیردندان، خرید و انتقال سه دستگاه بادکن پلی اتلین جهت تولید بطری شبنم ۲۲۰ گرمی، اجرای محوطه سازی اولیه می‌باشد و تا کنون ۵٠ درصد پیشرفت داشته است.

افشارنژاد گفت: در فاز ‌٢ این پروژه مقرر شده تا توسعه فضای مسقف شامل ساخت دو عدد سوله جدید به متراژ ۳۳۰۰ متر مربع و یک عدد سوله لینتو به متراژ ۴۳۰ متر مربع به همراه اجرای ساختمان های برق و دیزل ژنراتور و ساخت کانال تاسیساتی و اجرای تاسیسات سوله‌های جدید انجام شود و که تا کنون ۴٠ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه در فاز سوم کار، انتقال کامل واحد بسته بندی به سایت گلتاش ۲ صورت می‌گیرد، ادامه داد: این اتفاق شامل دمونتاژ دستگاه‌های موجود از سایت گلتاش ۱ و انتقال به سایت گلتاش ۲ و ساخت ساختمان اداری جدید به متراژ ۲۳۰ مترمربع خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گلتاش درباره فاز چهارم فعالیت‌های این شرکت گفت: توسعه سوله موجود جهت افزایش فضای انبار و عملیات تکمیلی شامل : دمونتاژ سوله لینتو موجود و احداث سوله جدید جنب سوله موجود به متراژ ۹۰۰ متر مربع بوده و در تلاش هستیم که این اتفاق به زودی عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: اجرای این سایت با بودجه بالغ بر ٣٠٠ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و با تلاش مهندسان داخلی اجرایی خواهد شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش