اطلاعیه پرداخت سود سهام گلتاش سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
بهمن 24, 1398
برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن و بزرگداشت مقام مادر در شرکت گلتاش
بهمن 24, 1398
اطلاعیه پرداخت سود سهام گلتاش سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
بهمن 24, 1398
برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن و بزرگداشت مقام مادر در شرکت گلتاش
بهمن 24, 1398

تبلور شعار ” ما می توانیم ” در شرکت گلتاش

تبلور شعار " ما می توانیم " در شرکت گلتاش

[masterslider id="69"]

در ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت گلتاش میزبان مدیران گروه توسعه صنایع بهشهر بود و از چند طرح مهم که به همت کارکنان و مسئولان این شرکت برنامه ریزی و راه اندازی شده بود رونمایی گردید.

به گزارش روابط عمومی گلتاش، مجید محسنی مجد مدیر عامل شرکت و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد گروه توسعه صنایع بهشهر روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ با حضور در شرکت گلتاش علاوه بر بازدید از قسمت های مختلف کارخانه و خطوط تولید، از چند طرح مهم که حاصل تلاش متخصصان و کارکنان این شرکت بوده است، رونمایی و افتتاح کردند.

در این بازدید که به مدت ۵ ساعت بطول انجامید، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گلتاش، داراب وکیلی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش، مجید محسنی مجد مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر را همراهی و خطوط تولید پریفرم، کرم آرایشی بهداشتی با نام تجاری آرومکس و خمیر دندان دنتامکس را افتتاح و در نشستی با معاونین و مدیران ارشد بخش های مختلف این شرکت اقدامات و دستاوردهای گلتاش را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای این نشست یزدان کرمی، مدیرعامل شرکت گلتاش ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه و بیان کرد: امروز شاهد یک انتخاب صحیح با نگاه شایسته سالاری در گروه توسعه صنایع بهشهر هستیم، شخصی سکان هدایت این مجموعه را عهده دار شده است که از بدنه گروه بوده و با عملکرد مثبت و دانش فنی بالای خود میتواند بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو را برداردو من جا دارد این انتخاب درست و بجا را به کلیه شرکت های تابعه تبریک عرض کنم.
کرمی خاطر نشان کرد: شرکت گلتاش با تلاش و همت کلیه واحدهای خود توانست در شرایط دشوار اقتصادی مسیرهای ارزنده ای را در سال ۹۸ طی کند و امیدوار است با وجود مهندس مجید محسنی مجد و هیئت مدیره کارآمد و متخصص در گروه توسعه صنایع بهشهر بیش از پیش بدرخشد و نتایج ارزنده ای را از خود به ارمغان آورد.

در ادامه این نشست، مجید محسنی مجد مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، حضورش در بین کارکنان و مدیران گلتاش و افتتاح و رونمایی از برخی دستاوردهای آنان در آستانه ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) را مایه مباهات دانست و گفت: آنچه که ما امروز در گلتاش شاهد بودیم تبلور شعار “ما می توانیم” با تکیه بر خرد و دانش جمعی بود و من خوشحالم گروه توسعه صنایع بهشهر در خود زنان و مردانی سخت کوش در عرصه تولید و اقتصاد کشور دارد.

محسنی مجد با اشاره و تاکید بر عملیاتی نمودن تفکر ” توکل برخدا، کارتیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست” در میان کلیه شرکت های تابعه خاطر نشان کرد: امروز کشور بیش از پیش نیازمند تعهد و مسئولیت پذیری در بخش های مختلف است و در فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولین محترم کشوری به دفعات ما شاهد این اندیشه و نگاه بوده و هستیم.
وی بیان نمود: امروز در گلتاش اشخاصی را دیدم که سراسر ایمان و عشق بودند نسبت به کار و مسئولیت خود و مطمئن هستم به نحو صحیح و درست از امانتی که به آنها سپرده شده حفاظت و نگهداری خواهند کرد.

مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر سود دهی گلتاش در سال مالی اخیر را ارزنده دانست و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بر همه ما تکلیف است حفظ بیت المال و مدیریت صحیح منابع اعم از سرمایه های ریالی و سرمایه های انسانی است و باید با حفظ کرامت انسانی و توجه ویژه به قشر پایین جامعه بتوانیم مسیرهای نو و ارزنده را طی نماییم و شاهد این باشیم که در تمامی شرکت ها و مخصوصا شرکت گلتاش سودهای چند برابری نسبت به سالهای گذشته را بدست آوریم. و از همه دوستانم در گروه توسعه صنایع بهشهر، مدیریت صنعت شوینده و شرکت به پخش میخواهم تا دست بدست هم دهند تا مسیر برای همه تولیدات در سطح گروه هموار شود.

در پایان این نشست علی ملکی، رئیس هیئت مدیره و معاون امور مجامع، علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی و اداری و حسین معین زاد معاون برنامه ریزی و توسعه گروه توسعه صنایع بهشهر و همچنین داراب وکیلی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده و بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش بصورت جداگانه مطالبی را بیان کردند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش