بازدید مدیر و کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای اصفهان از شرکت گلتاش
تیر 29, 1399
بازدید نمایندگان جامعه پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش‌
تیر 29, 1399
بازدید مدیر و کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای اصفهان از شرکت گلتاش
تیر 29, 1399
بازدید نمایندگان جامعه پزشکی استان اصفهان از شرکت گلتاش‌
تیر 29, 1399

تقدیر فرماندار مبارکه از اقدامات مدیرعامل شرکت گلتاش در مبارزه با کرونا / پیگیری تامین مواد اولیه با ورود استاندار اصفهان

تقدیر فرماندار مبارکه از اقدامات مدیرعامل شرکت گلتاش در مبارزه با کرونا / پیگیری تامین مواد اولیه با ورود استاندار اصفهان

[masterslider id="89"]

فرماندار شهرستان مبارکه از اقدامات مدیر عامل شرکت گلتاش در جریان مبارزه با ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، اصغر هدایت به همراه جلیل حقیقی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مبارکه از اقدامات شرکت گلتاش در جریان مبارزه با ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر از یزدان کرمی قدردانی کردند.

مدیرعامل شرکت گلتاش ضمن خوش آمدگویی به فرماندار شهرستان مبارکه گفت: از اسفندماه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در ایران، پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش تولید مواد ضدعفونی ‌کننده انجام شد و به منظور کمک برای تامین نیاز بهداشتی مردم، تلاش شبانه‌روزی کارگران حتی تا شب عید و در تعطیلات نوروز نیز ادامه یافت.

یزدان کرمی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام«جهش تولید» نام‌گذاری شده، گفت : رکوردهای تولید بسیاری در گلتاش جابه‌جا شده است و گزارش‌های مالی سال ۹۸ نشان می‌دهد که در سال«رونق تولید» گلتاش توانسته رشد تولید ۳۵ درصدی را نسبت به سال پیش از آن ثبت کند؛ ضمن اینکه شرکت در سال ۹۸، رشد ۱۲۸ درصدی سود را نشان می‌دهد.

وی در ادامه به انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط گلتاش اشاره و اظهار کرد: پس از همه‌گیری کرونا در کشور، ۱۱ هزار بسته محصولات بهداشتی به کادر درمانی اصفهان، ۸۵ هزار بسته به اقشار کم‌درآمد، ۱۲ هزار بسته به نیازمندان و ۱۵ هزار بسته به کمیته امداد و بهزیستی استان اهدا شده است. همچنین، ۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده نیز برای ضدعفونی کردن معابر شهرستان مبارکه صرف شده است.

مدیرعامل گلتاش در انتها از حمایت‌های مسئولین شهرستان مبارکه تقدیر کرد و گفت: بخش بزرگی از افزایش و جهش تولیدی که در گلتاش اتفاق افتاده، مرهون پشتیبانی و همکاری مسئولین شهرستان مبارکه است و اکنون هیچ مشکلی برای افزایش تولید وجود ندارد و تنها نگرانی تامین مواد اولیه محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: شرکت گلتاش یکی از افتخارات شهرستان مبارکه بوده که با هدایت مهندس کرمی توانسته شرایط سخت تحریم و کرونا باوجود فشار اقتصادی و شرایط سخت عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذازد.

وی ادامه داد: شرکت گلتاش با توجه به نیاز بازار، زمینه تامین نیازهای کشور را فراهم آورده و باید از اقدامات این شرکت
تشکر کرد.

اصغر هدایت با بیان اینکه پیگیری مشکلات این شرکت را مورد توجه قرار می‌دهم، خاطرنشان کرد: برای پیگیری رفع مشکلات این شرکت در تامین مواد اولیه از استاندار اصفهان در خصوص تامین مواد اولیه را پیگیر خواهم شد.

در پایان این بازدید یک لوح تقدیر از طرف فرماندار شهرستان مبارکه به پاس خدمات این مجموعه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا، به مدیرعامل شرکت گلتاش به نیابت از تمامی کارکنان اهدا شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش